Akcja oklejenia witryn obejmuje oddziały Dominet Bank w całej Polsce – mówi Grzegorz Bartkowiak, Specjalista ds. Obsługi Klienta w firmie PMT. – Trwające trzy dni prace przeprowadza 18 regionalnych zespołów – dodaje.
W oknach placówek pojawiają się wyklejki przedstawiające 5 układających się w pięciokąt portfeli symbolizujących Komfort, Sukces, Pogodę, Imprezę i Spoko, czyli pakiet 5 rachunków oszczędnościowo rozliczeniowych wprowadzanych przez Dominet Bank. Obok „wielokontów” w oknach pojawi się również hasło „Każdy portfel ma swoje konto”.
Działania Dominet Bank są godne uwagi, gdyż ROR należą do najrzadziej reklamowanych usług bankowych – wynika z Badania efektywności przekazów i korzystania z merchandisingu w polskich bankach, przeprowadzonego przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor, na zlecenie PMT Marketing System.
Wyklejanie witryn w ramach kampanii „Wielokont” to drugie przedsięwzięcie realizowane przez PMT Marketing System na zlecenie Dominet Bank. Podobne działania prowadzono wcześniej przy okazji promocji „Kredytów Last Minute”.