Po wgraniu aktualizacji Windows Creators Update przestało działać IKO. PKO BP wkrótce udostępni poprawkę

Użytkownicy systemu Windows 10, którzy wgrali sobie aktualizację Creators Update stracili możliwość korzystania z aplikacji mobilnej IKO. Bank ma już gotową poprawkę, którą udostępni przy najbliższej aktualizacji.

Posiadacze telefonów z systemem Windows, którzy wgrali sobie aktualizację Creators Update stracili dostęp do aplikacji IKO. Sytuacja trwa już kilka tygodni. Bank zapewnił nas jednak, że odpowiednia poprawka zostanie udostępniona przy najbliższej aktualizacji.

– Mamy już przygotowaną poprawkę. Będzie jednym ze składowych elementów najbliższej aktualizacji IKO na Windows Phone, ale trzeba jeszcze nią chwilę poczekać – odpowiedziało nam biuro prasowe.

Jak wynika z zapowiedzi banku, musicie więc uzbroić się jeszcze w odrobinę cierpliwości. Nieoficjalnie dowiedziałem się, że poprawka ma się pojawić już lada dzień.