Pocztowy przez Skype’a

„Wystarczy, że użytkownik Skype’a chcąc skontaktować się z konsultantem, doda w komunikatorze nowy kontakt „bank.pocztowy” lub kliknie na stronie WWW Banku na ikonę Skype’a i już może uzyskać połączenie głosowe z bankiem. Jeżeli nie mamy zainstalowanego komunikatora, po kliknięciu na link, pojawi się okienko dające możliwość ściągnięcia niezbędnego oprogramowania” – informuje Arkadiusz Sikorski, dyrektor Departamentu Kanałów Mobilnych Banku Pocztowego. „Największą zaletą takiego połączenia jest to, że jest ono całkowicie bezpłatne” – dodaje.

W praktyce oznacza to, że od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 22.00 i w soboty, od 8.00 do 16.00, każdy, kto posiada internetowy komunikator Skype może bezpłatnie m.in.:

uzyskać informacje o saldzie i przeprowadzonych operacjach na rachunku

zlecić dokonanie przelewu lub uruchomić zlecenie stałe

złożyć dyspozycję realizacji przekazu pocztowego

złożyć wnioski o: otwarcie konta, kredyt gotówkowy, kredyt w rachunku, usługi bankowości elektronicznej

doładować telefon komórkowy

założyć lokatę w koncie lub sprawdzić stan środków dostępnych na lokacie

złożyć reklamację

zablokować dostęp do usług

uzyskać informację na temat oferty Banku

Przez komunikator Skype można uzyskać połączenie z dowolnego komputera z dostępem do Internetu, zarówno w kraju, jak i za granicą.