Rozpoczęła się nowa promocja Konta Oszczędnościowego Banku Millennium i towarzysząca jej kampania reklamowa. Teraz Klienci Banku posiadający Konto 360° mogą zyskać nawet 3,3% na Koncie Oszczędnościowym w skali roku przez trzy miesiące.
W nowej reklamie telewizyjnej Konta Oszczędnościowego Radek Kotarski przekonuje, że z korzystnie oprocentowanym Kontem Oszczędnościowym łatwiej można zostać „orłem oszczędzania”. Wszyscy posiadacze Konta 360°, którzy wpłacą do 30 000 zł nowych środków na Konto Oszczędnościowe w okresie promocji, zyskają 3,3% w skali roku przez trzy miesiące. Co ważne, zachowają przy tym swobodny dostęp do swoich pieniędzy.
Promocyjne oprocentowanie nowych środków na Koncie Oszczędnościowym dla Klientów posiadających Konto 360° wynosi (w skali roku):
- Do kwoty 30 tys. zł – 3,3%
- Dla nadwyżki ponad 30 tys. zł do 100 tys. zł – 2,9%
- Dla nadwyżki ponad 100 tys. zł – 2,8%
Dla Klientów posiadających inny typ konta w Banku Millennium:
- Do kwoty 30 tys. zł – 3,1%
- Dla nadwyżki ponad 30 tys. zł do 100 tys. zł – 2,6%
- Dla nadwyżki ponad 100 tys. zł – 2,5%
Oprocentowanie promocyjne obowiązuje przez trzy miesiące dla nowych środków. Promocja trwa do 28 lutego 2015 r. Odsetki kapitalizowane są co miesiąc.
Emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta Oszczędnościowego rozpoczyna się 16 stycznia. W ramach działań reklamowych dla Konta Oszczędnościowego prowadzona jest także kampania internetowa. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.
Równocześnie ze startem kampanii telewizyjnej, w kanale Banku Millennium w serwisie YouTube udostępniony został nowy odcinek Millematów, czyli krótkich, internetowych filmów, zbudowanych wokół ciekawostek ze świata finansów.
W najnowszym odcinku Radek Kotarski w przystępny sposób tłumaczy działanie mechanizmu procentu składanego oraz wyjaśnia, dlaczego sól była kiedyś uważana za jeden z najcenniejszych towarów, a nawet traktowana jako środek płatniczy. Odcinek warto uważnie obejrzeć aż do samego końca, gdyż film kryje zagadkę konkursową, której szybkie odgadnięcie daje szansę na zdobycie nagrody finansowej.
Szczegółowe informacje i regulamin konkursu są dostępne pod adresem http://millematy.bankmillennium.pl.