Dzięki nowej witrynie internetowej powstała możliwość interaktywnego edukowania i informowania odbiorców o kampanii „Podaruj dzieciom słońce”. Wszyscy internauci odwiedzający stronę znajdą tu m.in. wyczerpujące informacje o historii i dokonaniach akcji oraz o aktualnych wydarzeniach z nią związanych. Dowiedzą się także o produktach firmy Procter & Gamble, które biorą udział w akcji.
Interaktywna edukacja dla rodziców i dzieci
5 edycja akcji „Podaruj dzieciom słońce” poświęcona jest nieszczęśliwym wypadkom dzieci w domu. Dlatego też, na stronie znajduje się interaktywny poradnik dla rodziców pt. „Jak uchronić dziecko od wypadku?”. Poleca on różne rozwiązania zapobiegające nieszczęśliwym wydarzeniom , które mogą mieć miejsce w domu.
W serwisie internetowym znajdują się również interaktywne gry edukacyjne dla dzieci. Bawiąc się mali internauci zdobywają jednocześnie niezbędną wiedzę jak uniknąć groźnych wypadków i jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach.
Wyszukiwarka produktów i kalendarz
Na stronie głównej serwisu dostępna jest także wyszukiwarka poszczególnych marek Procter & Gamble, które biorą udział w akcji „Podaruj dzieciom słońce”. Ciekawym rozwiązaniem jest także kalendarz wydarzeń akcji „Bądź z nami”. Internauta, za pomocą wskazania nazwy miasta, znajdującego się w wyszukiwarce na głównej stronie serwisu, otrzymuje informacje o planowanych wydarzeniach związanych z akcją, które będą odbywać się w danej sieci sklepów.
Dźwięczne kreacje
Agencja HYPERmedia jest także autorem kampanii reklamowej promującej nowy serwis internetowy. Zostały one przedstawione w formie animowanych scenek, pokazujących najczęstsze wypadki, którym ulegają dzieci. Oprócz ciekawych rozwiązań animacyjnych w poszczególnych kreacjach promocyjnych, po raz pierwszy część z nich została wzbogacona podkładem dźwiękowym, co znacznie zwiększyło ich skuteczność.