Znamy już laureatów konkursu zorganizowanego przez Liberty Direct w serwisie Millionyou.com. Zwycięzcą został spot pt. „Podła góra”, natomiast II i III miejsce zajęły kolejno filmy „Drobne stłuczki” oraz „Pozwól sobie”. Równocześnie rusza kampania Liberty Direct z wykorzystaniem spotów wyłonionych w konkursie, która obejmie youtube oraz mailing.
Zwycięski film „Podła góra” zostanie ponadto wyemitowany podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu, z którego wpływy zostaną w całości przekazane na leczenie i rehabilitację dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.
W ramach kampanii zostaną wykorzystane niestandardowe narzędzia marketingowe – m.in. w spocie telewizyjnym pojawi się QR kod odsyłający do kanału Liberty Direct w serwisie youtube. To pierwsze wykorzystanie tego typu technologii w reklamie firmy ubezpieczeniowej w Polsce.
„Crowdsourcing w działaniach marketingowych firmy ubezpieczeniowej to zupełna nowość na rynku. Jesteśmy pierwszym towarzystwem, które podjęło tego typu działania. Zyskaliśmy dzięki temu nie tylko doskonałe spoty, ale mieliśmy również okazję spojrzeć na oferowane przez nas produkty oczami Klientów. Wyjątkowa kreatywność autorów i świetna technika wykonania filmów skłoniły nas do tego, by rozpropagować najlepsze produkcje w kampanii”– komentuje Rafał Karski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Liberty Direct. „Emisja filmu podczas Mikołajkowego Bloku Polsatu niesie za sobą dodatkową wartość – oglądając spot każdy z nas może wesprzeć podopiecznych Fundacji Polsat” –dodaje Karski.
Tegoroczna edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego będzie już dziewiątą okazją do pomocy potrzebującym dzieciom. Dotychczasowe osiem edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji Polsat w wysokości blisko 8 500 000 złotych. Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitacje dzieci. Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 19 144 dzieci.