Podróż do źródeł prawdziwej herbaty Lipton dobiegła końca

Opakowania promocyjne, zawierające kupon promocyjny o różnym nominale w zależności od ilości herbat w opakowaniu, pozwalały konsumentom zbierać punkty, za które mogli wygrać 14 000 drewnianych pudełek Lipton do przechowywania herbaty. Każdy, kto zebrał 8 punktów i wysłał kupony pocztą do momentu wyczerpania zapasów, otrzymał upominek. Nagrodą główną były trzy dwuosobowe wycieczki do Kenii, a szansę na wygraną mieli wszyscy uczestnicy, którzy w terminie przysłali zgłoszenia.

Agencja EURO RSCG Marketing House była odpowiedzialna za całokształt prac nad promocją. Opracowała pomysł na mechanizm akcji, dobór nagród, kreację materiałów POS i zajęła się pełną obsługą promocji, w tym prawną. Do niej należały także: budowa i obsługa bazy danych, przyjmowanie zgłoszeń, przyznawanie i wysyłka nagród, a także rozpatrywanie reklamacji.

Akcja nagłośniona była w magazynie sponsorowanym Unilevera „Ty i Twój Dom” oraz w telewizji. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.