Głównym celem InPost jest wypracowanie i utrzymanie wiodącej pozycji na rynku usług pocztowych, przez otwieranie nowych Punktów Obsługi Klienta i rozszerzanie swojej działalności w kolejnych miastach Polski. Ponadto, InPost dąży do stałego podnoszenia efektywności i konkurencyjności. Spółka chce stać się najlepszym partnerem dla klientów, zarówno korporacyjnych, jak i indywidualnych oferując im kompleksowe i profesjonalne usługi pocztowe oraz rozwiązania, pomocne w realizacji celów biznesowych.
„Chcemy być jak najbliżej Klienta. Planujemy do końca roku otworzyć 1000 placówek, jednocześnie poszerzając teren swojej działalności. Aktualnie InPost świadczy usługi w 78 miastach Polski, ale nasza strategia na 2007 rok zakłada rozwój w 100 miastach. Dlatego też, podjęliśmy decyzję o podwyższeniu kapitału zakładowego InPost o dwa miliony złotych, aby zapewnić elastyczność i płynność w realizowaniu zaplanowanych przedsięwzięć inwestycyjnych” – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.
Cele strategiczno – rozwojowe InPost:
• Zdobycie 10% rynku usług pocztowych w ciągu 3 lat;
• Wprowadzenie każdego roku 5 nowych usług;
• Docelowo w 2008 roku spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej, a dodatkowo rozpocznie świadczenie usług finansowo – ubezpieczeniowych;
• Wprowadzenie obsługi przesyłek międzynarodowych.
INTEGER.pl rozpoczął przygotowania do wejścia na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych. Debiut spółki jest planowany na II kwartał 2007 roku.