Pół miliona internautów na pierwsze urodziny

Innowacyjna segmentacja zastosowana na portalu dzieli użytkowników na trzy grupy: „Singiel”, „Para” i „Rodzina”. Największą popularnością wśród dostępnych na stronie rozwiązań stale cieszy się Gra Strategiczna, która jest symulacją zarządzania finansami gracza. Internauta w trakcie 30 tur (każda symbolizuje jeden miesiąc życia) ma za zadanie tak zarządzać osobistymi finansami, aby pod koniec gry dysponować jak największymi zasobami: gotówką, oszczędnościami ( lokaty, fundusze inwestycyjne), majątkiem ruchomym (np. samochód) i nieruchomym (mieszkanie), a także odpowiednimi zabezpieczeniami finansowymi (fundusz emerytalny, ubezpieczenie na życie).

– W rok po uruchomieniu portalu liczba jego użytkowników przekroczyła pół miliona. Cieszę się, że zaproponowane przez nas treści spotkały się z tak dużym zainteresowaniem. Nasz zespół wciąż pracuje nad nowymi rozwiązaniami, które pokażą jak najlepiej zarządzać swoimi pieniędzmi – powiedziała Justyna Kwiek, dyrektor Biura Marketingu Korporacyjnego Citi Handlowy.

Aby ułatwić dostęp do materiałów i poruszanie się po stronie portal zbudowany jest z działów, w których treści zostały pogrupowano tematycznie. Odwiedzający ma do wyboru następujące sekcje: Krok po kroku, Świat finansów, Co zrobić gdy oraz Poznaj skutki, Temat dnia, i Słownik. W bogatej ofercie rozwiązań multimedialnych można znaleźć prezentacje oraz sondę i filmy prezentujące praktyczne aspekty poszczególnych produktów bankowych.