Sygma Bank – jedna z największych instytucji finansowych oferujących karty kredytowe pod marką sieci handlowych oraz kredyty konsumenckie – podsumował wyniki z działalności prowadzonej na polskim rynku w 2008 roku.
W tym okresie wartość kredytów udzielonych przez Sygma Bank Polska wyniosła ponad 2 mld PLN (wzrost o 31% w porównaniu do 2007r). Liczba udzielonych kredytów osiągnęła poziom 450 tys. (wzrost o 9% w porównaniu do 2007r.).
– Miniony rok był bardzo owocnym okresem w działalności prowadzonej przez Sygma Bank Polska. Do grona naszych partnerów dołączyła ogólnopolska sieć hurtowni Selgros Cash&Carry oraz międzynarodowy koncern JYSK. Karty Sygma Banku cieszą się popularnością, bo dokładamy wszelkich starań, aby dostosować ofertę finansowo-marketingową do potrzeb klientów poszczególnych sieci. Zyskują klienci i nasi partnerzy. Wzrosła także liczba udzielonych przez nas kredytów konsumenckich. To znak, że poziom konsumpcji w Polsce jest wciąż wysoki. Oczekujemy, że w tym roku uda nam się utrzymać tempo rozwoju – komentuje Philippe Santini, Dyrektor Generalny Laser Polska.
Sygma Bank od 10 lat specjalizuje się w udzielaniu kredytów konsumenckich oraz wydawaniu i obsłudze kart kredytowych pod marką sieci handlowych. Obecnie wśród partnerów Sygma Banku znajdują się między innymi: Praktiker, Real, Sephora, Meble Vox, Wólczanka, Selgros, Jysk, Husqvarna, W. Kruk oraz 10 000 niezależnych punktów sprzedaży.
– Polski rynek kredytów konsumenckich to wciąż dynamicznie rozwijający się segment rynku finansowego. Przewidujemy, że w roku 2009 duży wzrost sprzedaży kart kredytowych będzie się wciąż utrzymywał, ale wzrosną również potrzeby dystrybutorów oraz ich klientów w zakresie usług marketingowych i lojalnościowych – mówi Philippe Vitry, Dyrektor ds. Rozwoju i Usług Marketingowych Laser Polska.
Źródło: Sygma Bank