Połączone spółki życiowe Grupy VIG będą działać pod marką Vienna Life

fot. Pixabay / Pexels

Połączenie Aegon, Compensa Życie i Vienna Life planowane jest na IV kwartał tego roku. Po fuzji nowe towarzystwo będzie działać pod nazwą Vienna Life.

Docelowa marka, mimo że jest taka sama jak nazwa jednej z łączących się spółek, ma reprezentować zupełnie nową tożsamość przyszłej firmy. Ma w pełni odpowiadać zmieniającemu się krajobrazowi biznesowemu i wzmacniać pozycję towarzystwa na rynku. Jednocześnie pierwszym członem nazwy nawiązuje do marki Grupy, wpisując się tym samym w 200-letnią historię jednej z największych grup ubezpieczeniowych w Europie Środkowo-Wschodniej.

– Połączenie naszych trzech firm daje nam nowe, większe możliwości rozwoju biznesu i oferowania klientom oraz partnerom jak najlepszych rozwiązań. W ramach wypracowywanej strategii biznesowej mamy plan rentownej, zrównoważonej i rozwojowej działalności. Jednocześnie będziemy jedyną spółką życiową reprezentującą naszego właściciela na polskim rynku. Marka przyszłej firmy ma jak najlepiej odzwierciedlać naszą zdolność do adaptacji, nasze ambicje i cele Grupy. Jesteśmy gotowi sprostać tym wyzwaniom z determinacją i profesjonalizmem – podkreśla Tomasz Borowski, prezes Vienna Life i kandydat na prezesa połączonych spółek.

Kolejnym etapem związanym z rebrandingiem będzie przygotowanie strategii komunikacji marki i jej nowej identyfikacji wizualnej.

Wskutek połączenia nowa Vienna Life stanie się jednym z największych graczy na rynku ubezpieczeń życiowych z szerokim portfolio produktów i usług. Zbliżające się przekształcenia nie oznaczają zmian dla klientów, pośredników i partnerów biznesowych trzech łączących się spółek. Pod nową marką spółka życiowa będzie też nadal rozwijać partnerstwa dystrybucyjne ze spółkami Grupy, m.in. z majątkową Compensą. Vienna Life nie rezygnuje również z multibrandowego podejścia czy kooperacji na zasadzie white label. Umożliwi to elastyczne dostosowanie oferty do zróżnicowanych oczekiwań partnerów i ich klientów oraz poszerzy możliwości dotarcia do różnych grup odbiorców.

Źródło: Vienna Insurance Group