Polbank EFG laureatem Złotego Paragonu – Nagrody Kupców Polskich

Polbank zwyciężył w pierwszej edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”, w kategorii „Bank przyjazny kupcom”.

Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal wyróżnili jedyną na rynku ofertę, łączącą usługi bankowe i akceptację kart płatniczych. Statuetka za najlepszą ofertę usług rozliczeniowo-bankowych została wręczona 26 maja 2011 r. podczas uroczystej gali w Teatrze Capitol.

Polbank otrzymał Nagrodę Kupców Polskich – Złoty Paragon, przyznawaną przez miesięcznik branży FMCG Hurt & Detal. Zgłoszona do konkursu oferta – Pakiet PartnerPLUS  – pokonała 6 innych banków i zwyciężyła w kategorii „Bank przyjazny kupcom”. Podczas uroczystej gali w Teatrze Capitol statuetkę odebrała Katarzyna Zubrzycka, dyrektor obszaru usług rozliczeniowych w Polbanku.

Pakiet PartnerPLUS to oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw. W jej skład wchodzą: terminal do akceptacji kart płatniczych, wysokooprocentowane Dynamiczne Konto Firmowe oraz Linia Bieżąca, czyli kredyt odnawialny w koncie. Polbank jest jedynym bankiem, który oferuje zintegrowane usługi rozliczeniowe i bankowe. Dzięki Pakietowi PartnerPLUS pieniądze z transakcji kartami są bezpośrednio kierowane na konto przedsiębiorcy, zatem już tego samego dnia są do dyspozycji na rachunku oprocentowanym nawet do 4 proc. Polbank wypłaca także premię z tytułu utrzymywania środków pieniężnych na rachunku – jest ona dodatkowym przychodem posiadacza Pakietu.
 Złoty Paragon to dla nas bardzo ważne wyróżnienie. Ważne, bo przyznawane przez kupców, czyli właścicieli firm, dla których stworzyliśmy ofertę PartnerPLUS. Nagrodzili nas więc ci, którzy na co dzień korzystają z naszego rozwiązania. I za to bardzo dziękujemy. Satysfakcja przedsiębiorców będących naszymi klientami,  to dla nas najważniejsza nagroda. – powiedziała Katarzyna Zubrzycka po odebraniu statuetki.
 
Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” jest pierwszą edycją corocznego konkursu, pretendującego do jednego z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG. Został zorganizowany przez wydawnictwo Fischer Trading Group – wydawcę magazynu Hurt & Detal. Jest to miesięcznik, adresowany do kupców z branży FMCG, o nakładzie 70 tys. egzemplarzy. Do konkursu stanęło niemal 350 produktów i usług w ośmiu kategoriach, takich jak: „Super Produkt”, „Lider Sprzedaży”, czy „Bank przyjazny Kupcom”. Za rozstrzygnięcie konkursu odpowiadali czytelnicy, którzy głosowali na wybrane produkty i usługi w każdej z kategorii. Wszystkie głosy zostały zliczone przez Instytut Badawczy Pentor Research International. W czwartek 26 maja w Teatrze Capitol redakcja magazynu Hurt & Detal wręczyła liderom wszystkich kategorii Statuetkę Złotego Paragonu.

Źródło: Polbank EFG