Polbank24 zapewnia nie tylko wygodę, ale także bezpieczeństwo wykonywania transakcji. Każda sesja w bankowości internetowej jest szyfrowana zgodnie z najwyższymi stosowanymi standardami. Klient posiada również oddzielne hasło do logowania się do Polbanku24 oraz PIN do zatwierdzania zleconych transakcji.
Za pośrednictwem bankowości internetowej Polbank24 można wykonać standardowe czynności związane z zarządzaniem finansami, takie jak: sprawdzenie salda na koncie, zlecenie przelewu zewnętrznego i wewnętrznego (także między swoimi rachunkami), przygotowanie według własnych kryteriów zestawienia transakcji dokonanych na rachunkach oraz ich wydrukowanie. Dodatkowo klient otrzymuje możliwość spłaty zadłużenia na dowolnej karcie wydanej przez Polbank, lub inny bank, oraz kontrolę operacji wykonywanych w ramach zaciągniętego kredytu. Przelewy i zlecenia wykonywane za pośrednictwem bankowości internetowej są w Polbanku bezpłatne.
Ponadto, za pośrednictwem Polbank24, klienci na bieżąco będą otrzymywać informacje na temat nowych ofert oraz aktualnych kursów wymiany walut. Natomiast dzięki wbudowanej skrzynce mailowej, w każdej chwili możliwy jest kontakt z konsultantem Polbanku EFG.
Prace nad stworzeniem systemu internetowego prowadzone były równolegle do prac nad przygotowaniem nowych produktów Polbanku, a jego wdrożenie pokrywa się z okresem trwania nowej kampanii reklamowej banku. Za przygotowanie bankowości internetowej Polbank24 odpowiedzialne były departamenty produktowe, Operacji i IT oraz Marketingu.
W Polsce Polbank EFG rozpoczął swoją działalność w połowie lutego. Do tej pory bank otworzył już 28 oddziałów w: Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Nasielsku, Ostrowii Mazowieckiej, Piasecznie, Płocku, Poznaniu, Raszynie, Rzeszowie i Warszawie. W tym roku planowana jest rozbudowa sieci placówek do 50 oddziałów w całej Polsce.