Polbank EFG wprowadza „modową” kartę partnerską

Polbank EFG rozszerza portfolio kart kredytowych. Dziś poinformuje, że wprowadza do oferty partnerską kartę „uniq” wydaną we współpracy z Ultimate Fashion. W karcie zaszyty będzie program rabatowy dający zniżki nawet do 20 proc. Co ciekawe, będzie to kolejny produkt w ofercie banku, który może zainteresować przede wszystkim klientów z grubszym portfelem.

Od dziś będzie można wnioskować o kartę kredytową stworzoną wspólnie przez Polbank EFG i Ultimate Fashion. Jak w przypadku każdej karty partnerskiej, jej posiadacze będą mogli liczyć na rabaty w wielu znanych sklepach, m.in. Aldo, Mexx, Esprit czy River Island. Posiadacz plastikowego pieniądza może skorzystać z pakietu powitalnego – zniżek o łącznej wartości tysiąca złotych, rabatów do 20 procent oraz dostępu do wyprzedaży przed ich oficjalnym rozpoczęciem.

Posiadacze kart będą mogli skorzystać również ze specjalnego rabatu urodzinowego, upoważniającego do 20 procent zniżek w wybranych sieciach sklepów. Limit kredytowy zaczyna się od 1500 zł i sięga do 50 000 zł i oczywiście jest uzależniony od dochodów klienta. Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób lubiących zakupy w sklepach należących do Ultimate Fasion – jako karta partnerska pozwoli zaoszczędzić całkiem sporą kwotę pieniędzy. Warte uwagi jest także to, że limit do wykorzystania w sklepach objętych programem uniq jest wyższy o 25 proc. od limitu dostępnego w innych sklepach. Z kwestii technicznych warto wspomnieć także o tym, że karta pozwoli rozłożyć zakupy na nieoprocentowane raty, a dodatkowo będzie miała możliwość uruchomienia funkcjonalności debetowej. Wizerunek karty dostępny na stronie zdradza natomiast inną ciekawostkę – karta nie będzie miała czipa.

Wprowadzając kolejną kartę partnerską Polbank bierze na celownik nową grupę osób, która niekoniecznie może kojarzyć się z segmentem consumer finance, w którym dotychczas działał bank. Karta modowa oferująca zniżki w sklepach typu Mexx czy Esprit to ukłon w stronę klientów dysponujących raczej grubszym portfelem. Można to zatem odczytać, jako kolejny ruch na drodze ewolucji w kierunku banku uniwersalnego.

Zresztą już nie pierwszy. Bank w ostatnim czasie wprowadził również zmiany w Rachunku Gotówkowym, który obecnie nosi nazwę Mistrzowskie Konto Osobiste. Zmiany dotyczą nie tylko nazwy, ale także opłat. Konto funkcjonujące na starych zasadach było bezpłatne, jednak za MKO klienci muszą zapłacić 6 złotych miesięcznie. Instytucja ma także plany na poszerzanie oferty o kolejne produkty finansowe. Bank zapowiedział już, że wkrótce pojawi się konto młodzieżowe, które przy atrakcyjnych warunkach może przyciągnąć rzesze studentów i młodzieży. Co ciekawe, bank nie wprowadził jednak tego produktu w najbardziej odpowiednim momencie, czyli z początkiem roku szkolnego/akademickiego.

Nowa karta może zainteresować przede wszystkim kobiety. Także stylistyka uruchomionej właśnie strony dedykowanej produktowi http://www.polbank.pl/uniq/index.html i wizerunek karty utrzymane są raczej w konwencji „kobiecej”. Karty będą reklamowane przede wszystkim w salonach, w których można uzyskać wspomniane rabaty.

Na rynku finansowym mamy kilka produktów stworzonych specjalnie dla płci pięknej. Wybór nie jest jednak duży – z produktów przygotowanych dla pań pierwsze na myśl przychodzą Konto na Obcasach produkcji Banku Zachodniego WBK i karta kredytowa Millennium Impresja, która zdaje się być największą i jednocześnie jedyną konkurencją dla Polbankowej oferty. Bank Millennium daje jednak tylko rabaty na ciuchy do 5 proc., a Polbank do 20 proc.

Zakupy to nieodłączny element zbliżających się świąt i osoby, które chciałyby sobie i swoim bliskim sprawić modny prezent, mają mało czasu, ponieważ wyrobienie takiej karty trwa kilka dni roboczych.

Źródło: PR News