Polbank nie zasypia gruszek w popiele. Chociaż jeszcze nie działa kanał internetowy, a liczba placówek jest wciąż stosunkowo nieliczna, to bank rozpoczął już swoją pierwszą kampanię reklamową. W pierwszym klipie występuje Dyrektor Generalny Polbanku „Kazik Stańczak”. Polbank promuje swoją ofertę pod hasłem „Po prostu po ludzku”Polbank w reklamie podkreśla przejrzystość warunków swojej oferty. Obecna kampania to zapewne dopiero początek – na więcej należy zapewne poczekać w momencie poszerzenia sieci placówek, która w tej chwili liczy 15 oddziałów w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Trójmieście. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w najbliższych tygodniach ma zostać poszerzona o kilka następnych. Trwają też intensywne prace nad wdrożeniem kanału internetowej. Chociaż sieć dystrybucji jest jeszcze stosunkowo mała, to z drugiej strony model biznesowy banku zakłada między innymi to, że to bank będzie wychodził do klientów. Podobnie jak w przypadku innych instytucji, duże znaczenie w sprzedaży będą pełnili mobilni sprzedawcy, a także kanały elektroniczne, czy tradycyjny, papierowy mailing. Żeby zaś zwiększyć skuteczność takich działań – trzeba zacząć się reklamować.
Obecna kampania prowadzona jest m.in. w TVP i TVN24. Mają też być wykorzystywana media zewnętrzne – m.in. nośnikach wielkoformatowych. W Warszawie będzie to np. Plac Zawiszy i Rondo Jazdy Polskiej. Pozostałe media mają być dołączane sukcesywnie. W trakcie całej kampanii klienci będą mogli zobaczyć nawet kilkanaście różnych filmów, w których występują zidentyfikowani z imienia i nazwiska pracownicy Polbanku. Wyróżnikiem kreacji ma być też wykorzystanie czarno białych zdjęć. Kampanię przygotowała agencja reklamowa BNA, za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD Macroscope.