„polecamBank”, czyli mBank stawia na znajomości

Najnowsza promocja adresowana jest do klientów mBanku, którzy w okresie od 11 lipca do 30 września br. będą rekomendować ofertę mBanku znajomym. To kolejna okazja do współpracy mBanku z najbardziej aktywnymi klientami, którzy polecając swój bank mają możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród – smyczy, diod na telefony komórkowe, kubków oraz odtwarzaczy mp3.

Nagrodą główną, dla osoby, która uzyska największą ilość punktów, jest dwuosobowy wyjazd w dowolnie wybrane miejsce. Dodatkowo 50 spośród uczestników konkursu, którzy zbiorą 4 punkty konkursowe, i za pośrednictwem mLinii poprawnie odpowiedzą na 3 pytania dotyczące mBanku, otrzymają kamery internetowe.

Punkty konkursowe otrzyma każdy klient, którego znajomy otworzy jeden z indywidualnych rachunków: eKONTO lub eKONTO z linią, eMAX, eMAX plus lub izzyKONTO bądź firmowych mBIZNES konto i mBIZNES max.

W roku 2004 w ramach konkursu Members get Members ponad 6000 osób poleciło mBank znajomym.