Obecnie bank ułatwia klientom zapłatę rachunków dla takich wierzycieli jak m.in Telekomunikacja Polska SA, Sferia SA, Canal + Cyfrowy Sp. z o.o., UPC Polska Sp. z o.o., BPH Leasing SA, BPH Auto Finanse SA, Mazowiecka Spółdzielnia Mieszkaniowa czy przekazywanie pomocy finansowej dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
Aktywacja oraz obsługa polecenia zapłaty przez internet czy telefon jest szybka i łatwa. Klienci BPH mogą złożyć wiele dyspozycji bez konieczności odręcznego wpisywania wszystkich danych wierzyciela lub płatności. W Systemie Internetowym Sez@m wystarczy wykonać 3 kroki:
– wybrać z listy numer rachunku, który ma być obciążany
– wybrać z listy nazwę Wierzyciela
– wpisać Identyfikator Płatności –nadawany przez Wierzyciela identyfikujących płatności polecenia zapłaty od danego Dłużnika.
Pozostałe dane – imię i nazwisko/nazwa, adres Dłużnika, NIP i adres Wierzyciela zostaną uzupełnione automatycznie przez System Sez@m.
Klienci mogą przeglądać w Systemie Sez@m szczegóły wszystkich zgód na obciążanie rachunku poleceniami zapłaty, zarówno zarejestrowanymi elektronicznie, jak i złożonymi w Oddziale Banku.
Dodatkowo, Sez@m pokazuje szczegóły wszystkich płatności wykonanych poprzez polecenie zapłaty oraz umożliwia odwołanie każdej pojedynczej płatności polecenia zapłaty z listy zrealizowanych transakcji a także odwołanie każdej ze zgód polecenia zapłaty znajdującej się na liście wyświetlanej w Systemie.
Wszystkie powyższe funkcje są również dostępne za pośrednictwem bankowości telefonicznej, gdzie dyspozycje są przyjmowane przez konsultantów.