Polisa-Życie SA stawia na Internet

Witryna, którą wykonała krakowska Agencja Interaktywna OPCOM we współpracy z zespołem projektowym Towarzystwa – kierowanym przez niezależnego konsultanta ds. e-marketingu i PR – a jednocześnie menedżera projektu po stronie Towarzystwa Adama Piskóra – znajduje się pod adresem http://www.polisa-zycie.pl/.

Zadania jakie stawia się przed nowym serwisem www dotyczą głównie promocji atutów Towarzystwa, takich jak specjalizacja i koncentracja na programach pracowniczych ubezpieczeń grupowych, wysoki poziom usług doradczych i ubezpieczeniowych, a także stabilność finansowa i bezpieczeństwo, zagwarantowane dzięki przyjętemu modelowi biznesowemu rozwoju Towarzystwa. Zamiarem Polisa-Życie S.A. jest ścisła współpraca z partnerami należącymi do tak zwanej Grupy medialno-finansowej Polsat (Invest Bank SA, PTE Polsat SA, Telewizja Polsat).

Podstawową grupą docelową tworzonego serwisu są klienci biznesowi – małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże firmy i korporacje, a także klienci indywidualni – w tym między innymi osoby aktywne, poszukujące korzystnych form oszczędzania i zabezpieczenia finansowego.

Postawiono na nowatorski model nawigacji i projekt graficzny, który łączy w sobie nowoczesną linię z poczuciem stabilności i wygodą użytkowania. Pomyślano zarówno o nowych klientach, jak i dotychczasowych oraz powracających klientach. W tym celu zastosowano tzw. personalizację informacji według grup docelowych – projektując na stronie głównej trzy podstawowe punkty startowe: „Polisy dla Twojej firmy”, „Polisy dla Ciebie i bliskich” oraz „Z myślą o Twoich finansach”. Dodatkowo przewidziano także specjalne sekcje (punkty startowe) dla obecnych i przyszłych klientów – „Masz już naszą polisę” oraz „Zostań naszym Klientem”

Na uwagę zasługuje także specjalna zakładka edukacyjna:„Warto wiedzieć więcej”, która ma na celu popularyzację świadomości ubezpieczeniowej wśród odwiedzających witrynę klientów (internautów) oraz zachęcić ich do zabezpieczenia swojego standardu swojego życia i zdrowia oraz rozpoczęcia –możliwie jak najwcześniej – regularnego i bezpiecznego oszczędzania z myślą o spokojnej jesieni życia.

Serwis jest wdrażany w oparciu o platformę Vera Web Agencji OPCOM, z wykorzystaniem systemu redakcyjnego CMS. Został on wybrany ze względu na bezpieczeństwo, wydajność oraz unikalne funkcje zapewniające lepszą współpracę serwisu z wyszukiwarkami internetowymi.