Polisy dostępne na całym świecie

Pełna obsługa polis ubezpieczeniowych przez Internet i możliwość zgłoszenia szkody on-line 24 godziny na dobę to tylko niektóre z funkcji pierwszego w Polsce internetowego eKonta ubezpieczeniowego. Nową usługę wprowadziło na rynek Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA.

eKonto dedykowane jest klientom indywidualnym, którzy zawarli umowę ubezpieczenia (polisy majątkowe) z STU Ergo Hestia SA po 1 stycznia 2009 roku.

Platforma pozwala zarządzać posiadanymi ubezpieczeniami – umożliwia aktualizowany na bieżąco wgląd w posiadane polisy, modyfikowanie danych osobowych, zgłaszanie sprzedaży samochodu on-line, wystawianie zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia. eKonto to również dostęp do internetowych płatności za polisy, które można realizować dowolną kartą kredytową lub przelewem elektronicznym. System eKonta pozwala na opłacanie kilku rat z różnych polis za pomocą jednego przelewu.

– eKonto jest kolejnym narzędziem do realizacji naszej strategii lidera obsługi posprzedażowej. Innowacyjność wirtualnej platformy wiąże się przede wszystkim z systemem likwidacji szkód. Klient ma do dyspozycji kilkadziesiąt interaktywnych, maksymalnie uproszczonych wniosków zgłoszenia szkody on-line. Tej operacji może dokonać z dowolnego miejsca na świecie 24 godziny na dobę – mówi Jarosław Piątkowski, członek Zarządu Grupy Ergo Hestia. – Dzięki Internetowi klient na bieżąco monitoruje przebieg likwidacji zgłoszonej szkody on-line. Poprzez sieć uzyskuje decyzję o wypłacie odszkodowania. Proste szkody są likwidowane bez odchodzenia od komputera, na podstawie skanów dokumentów.

eKonto zapewnia równocześnie kontakt z doradcami ubezpieczeniowymi Grupy Ergo Hestia. Spotkania umawiane są poprzez Internet, a za pośrednictwem wiadomości SMS czy e-mail klient otrzymuje przypomnienia o ważnych terminach związanych z polisami i szkodami (informacja o pojawieniu się decyzji szkodowej, zbliżający się termin zapłaty kolejnej raty lub końca okresu ubezpieczenia). W eKoncie istnieje także możliwość rezygnacji z korespondencji papierowej.

OBSŁUGA SZKODY
– wgląd on-line w stan likwidacji szkody
– decyzja o wypłacie odszkodowania przez Internet
– formularze zgłaszania szkody
– likwidacja prostych szkód bez wychodzenia z domu

OBSŁUGA POLISY
– aktualizowany na bieżąco wgląd w posiadane polisy
– dane osobowe pod pełną kontrolą klienta
– możliwość modyfikacji danych kontaktowych on-line
– zgłoszenie sprzedaży samochodu on-line
 – wystawianie zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia przez Internet

PŁATNOŚCI
– dowolną kartą kredytową lub przelewem elektronicznym
– kilka rat z różnych polis w jednym przelewie
– potwierdzenie płatności natychmiast po wykonaniu przelewu

 KONTAKT
– zaaranżowanie spotkania z doradcą
– przypomnienie o ważnych terminach przez sms i e-mail
– możliwość rezygnacji z korespondencji papierowej
Źródło: Grupa Ergo Hestia