Polisy mieszkaniowe od Liberty najpierw przez telefon, później w sieci

Informację na temat nowej gamy produktowej Liberty upubliczniło we wtorek, jednak niewtajemniczonym trudno dostrzec pełniejszą o polisy mieszkaniowe ofertę produktową. Firma deklaruje, że podstawowym biznesem pozostają dla niej ubezpieczenia komunikacyjne. Jednak to internet, obok telefonu, jest podstawowym kanałem komunikacji firm direct z ubezpieczonymi. Czy nowa oferta produktowa silnie zaistnieje w internetowej przestrzeni ubezpieczyciela? „- W najbliższym czasie oferta ubezpieczeń mieszkaniowych będzie dostępna przez telefon. Obecnie pracujemy nad wdrożeniem systemu sprzedaży polis przez internet”, wyjaśnia nam Rafał Karski Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

Firma rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych obejmujących ubezpieczenie wyposażenia i murów od ognia oraz innych zdarzeń losowych, OC z tytułu posiadania i użytkowania budynku lub mieszkania, a także ubezpieczenie assistance. Celem Liberty Direct jest zajęcie znaczącej pozycji na rynku ubezpieczeń mieszkaniowych w segmencie direct – czytaliśmy w komunikacie Liberty Direct.

Na pytanie czy LD będzie chciało za wszelką cenę odróżnić się od konkurencji, oferując ochronę ubezpieczeniową o jakimś wyjątkowym charakterze, Karski odpowiada: „- Głównym wyróżnikiem naszej oferty na rynku jest jej prostota oraz pewność i szybkość likwidacji szkód. Dlatego podobnie jak w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych ubezpieczenia mieszkaniowe oferujemy w kilku prostych pakietach: Wyposażenie + OC z Assistance, Mury + OC z Assistance, Wyposażenie + Mury + OC z Assistance.”

Liberty Direct stawia więc na standard. Jakie produkty znajdą się zatem w ofercie ubezpieczyciela? Po pierwsze – Ubezpieczenie Murów i Wyposażenia pokrywające szkody powstałe m.in. na skutek zdarzeń losowych (takich jak np. zalanie, powódź, czy huragan), włamania, rabunku, czy dewastacji. Po drugie – ubezpieczenie OC pokrywające szkody osób trzecich zawinione przez domowników, takie jak zalanie mieszkania sąsiadów, czy uszkodzenie czyjegoś samochodu w związku z wyrzuceniem przedmiotu z mieszkania. Wreszcie po trzecie – ubezpieczenie Assistance, które obejmuje zorganizowanie i pokrycie kosztów interwencji takich specjalistów jak ślusarz, elektryk, hydraulik, szklarz, czy specjalista sprzętu RTV/AGD itp., a także (w razie przymusowej przeprowadzki po szkodzie) zwrot kosztów pobytu w hotelu lub wynajmu mieszkania, transportu do hotelu lub miejsca tymczasowego pobytu i z powrotem, transportu mienia, czy dozoru miejsca ubezpieczenia.

Prócz szerokiego pakietu usług domowego Assistance, klienci Liberty będą mogli – podobnie jak w ofercie innych towarzystw – ubezpieczyć dom w budowie, ruchomości stanowiące wyposażenie mieszkania, ale także garażu, piwnicy czy strychu. Liberty oferuje też ubezpieczenie rzeczy w obiektach wynajmowanych.

Źródło: Bankier.pl