Polisy Nordea Życie już wkrótce w bankach

To dopiero początek strategii Nordea TUnŻ zakrojonej na szerszą skalę. Ubezpieczyciel ma w planach współpracę z 15 instytucjami bankowymi spoza Grupy Nordea. Władze towarzystwa zastrzegają jednak, że nie oznacza to rezygnacji z dotychczasowych, sprawdzonych kanałów dystrybucji.

Nadal chcemy współpracować z brokerami, multiagencjami. Mamy też około 400 własnych agentów ubezpieczeniowych i nie zamierzamy zmniejszać ich liczby”, mówi na łamach „Parkietu” Mariusz Sobiech, prezes Nordea Polska TUnŻ.

„Zamierzamy od początku 2010 roku radykalnie odswieżyć naszą ofertę, zachowując jej jakość”, dodaje Sobiech nie zdradzając jednak żadnych szczegółów.

Nordea TUnŻ to kolejny ubezpieczyciel, który stawia na bancassurance. Rozwiązanie to cieszy się sporą popularnością, pozwala bowiem na dotarcie do znacznie szerszej niż wcześniej grupy klientów, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów rozbudowy sieci sprzedaży.

Wiecej informacji na ten temat w dzisiejszym wydaniu „Parkietu”, w artykule Piotra Rosika pt. „Nordea Życie zawalczy w kanale bancassurance”, s. 08.

Informacji na temat ubezpieczeń szukaj w sekcji Ubezpieczenia Portalu Bankier.pl