POLOmarket udostępnił płatności on-line za zakupy w aplikacji

POLOmarket udostępnił swoim klientom możliwość opłacania zakupów online w aplikacji. Pełna usługa Click&Collect obejmie wszystkie sklepy i cały asortyment sieci.

Klient zamawiając produkty online w aplikacji, wybiera odpowiednią dla siebie lokalizację sklepu, płaci w aplikacji oraz odbiera produkty w sklepie bez kolejki, tego samego dnia w dogodnych dla siebie „okienkach” czasowych.

Dzięki płatności online sieć w najbliższym czasie planuje wdrożenie usługi dostawy zakupów bezpośrednio do domów klientów we współpracy z wiodącym na rynku partnerem specjalizującym się w tego typu usłudze. Dodatkowo klienci robiący zakupy w aplikacji będą mieli możliwość ich odbioru w  wyznaczonym miejscu na parkingu wybranego sklepu, bez wychodzenia z samochodu. Usługa POLOdrive wkrótce pojawi się w wybranych sklepach sieci na terenie całej Polski.

Dokonujący zakupów w aplikacji klienci, mogą je opłacić online korzystając ze wszystkich możliwych form płatności tj. karty płatniczej, szybkiego przelewu czy też Blika. Partnerem sieci w tym zakresie i operatorem płatności jest PayU.

Aplikacja mobilna POLOmarket jest rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego w oparciu o tradycyjną POLOkartę. Jej użytkownicy mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie, smaczne i szybkie dania. Użytkownicy aplikacji mogą również w łatwy sposób obejrzeć gazetki promocyjne oraz oceniać zakupy dokonane w POLOmarkecie. Aplikacja umożliwia także zbieranie wirtualnych znaczków w programach lojalnościowych organizowanych przez sieć.

Źródło: POLOmarket