Kontekstowo-kierunkowa kampania internetowa opiera się na promocji najbardziej popularnych programów oferowanych przez stację oraz nowości w ramówce. Dodatkowo w działaniach internetowych nacisk położony jest na prezentację nowej wizualizacji Telewizji Polsat, w tym nową wersję logo i soczystą tonację kolorystyczną. Odświeżona została także strona internetowa stacji. W ramach akcji zaplanowano około 250 mln odsłon kampanii internetowej.
Na obsługę kampanii Telewizji Polsat składa się szereg działań od stworzenia stron poświęconych wybranym serialom po kampanie promocyjne na portalach. Projekt ten wymaga od nas kompleksowego działania, dużego zaangażowania i ścisłej współpracy z klientem. – ujawnia Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Myślą przewodnią telewizji stanie się od tej pory „Radość Życia”. Nacisk w kreowaniu wizerunku przyjaznej Widzom Stacji zostanie położony na budowanie pozytywnych skojarzeń m.in. poprzez ludzkie emocje oraz zmianę oprawy graficznej. Wprowadzone zostały niestosowane dotąd w Polsce formy komunikowania się z widzem, jak nowoczesne animacje w całkowicie odmienionej oprawie antenowej.
Chcemy po prostu uzależnić widzów od Słońca – mówi Maciej Stec, Dyrektor Zarządzający PM Sp. z o.o., odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej Polsatu.
Kampania rebrandingowa Polsatu wymaga zaangażowania partnerów, którzy potrafią w szybki sposób reagować na nasze potrzeby i mają dobrze zorganizowaną pracę zespołu – powiedział Andrzej J. Horoch, kierownik ds. komunikacji marketingowej.