Polskie Centrum Marketingowe zwiększa potencjał marketingowej Bazy klientów biznesowych EFEKT

W zawartej umowie ustalono, że wszelkie prawa do tej bazy, w tym prawo własności oraz prawo do udostępniania jej zasobów, przejmuje na wyłączność Spółka PCM. Tym samym Spółka PCM stała się jedynym dysponentem zebranych zasobów.

Po deduplikacji zakupionej bazy z posiadaną już bazą Efekt, PCM uzyskało przeszło 500.000 nowych, unikalnych rekordów, które wkrótce zostaną dołączone do Bazy Efekt.

Warto podkreślić, że poziom aktualności nowej bazy nie odbiega znacząco od innych baz istniejących na rynku. Mimo to – w trosce o utrzymanie wysokich standardów własnych produktów – przed połączeniem pozyskanych zasobów z już istniejącymi Spółka PCM wszystkie nowe rekordy przekazała do aktualizacji, głównie przez telefon. Przy tej okazji pozyskiwane są również firmowe adresy e-mail firm, które są dzisiaj bardzo poszukiwane i trudne do zdobycia.

Proces aktualizacji Bazy rozpoczął się na początku kwietnia 2005 r. Zakończenie działań zaplanowano na 31.08.2005 r. Zaktualizowane rekordy będą zasilać główną Bazę regularnie, w cyklach tygodniowych.

PCM spodziewa się, że owocem podjętych działań będzie powiększenie bazy Efekt do ok. 1,5 mln rekordów.

Duży potencjał Bazy Efekt (z przeszło 0,6 mln nazwisk, z wieloma kryteriami wyboru, a zwłaszcza z dokładnymi przedziałami zatrudnienia i adresami e-mailowymi), powinien pozytywnie wpłynąć na szybszy rozwój usług marketingowo–reklamowych w Polsce oraz na rozwój poszczególnych firm działających na polskim rynku.