Miesięcznik Forbes, największy w Polsce magazyn biznesowy skierowany do biznesmenów i menedżerów, jest już dostępny w wersji multimedialnej zaprojektowanej specjalnie na tablety iPad.
Aplikacja umożliwia bezpośrednie pobieranie i czytanie miesięcznika, jak również archiwizację wszystkich posiadanych wydań. Aplikację można pobrać poprzez internetowy sklep App Store.
Aplikacja udostępnia treści Forbesa w wersji multimedialnej zaprojektowanej specjalnie na iPada, w layoucie dostosowanym do wymiarów ekranu tabletu. Wydanie jest podzielone na sekcje zgodne z działami miesięcznika i zawiera wszystkie artykuły z wersji drukowanej, a także wiele materiałów dodatkowych, m.in. interaktywne rankingi i infografiki, galerie zdjęć, autorskie reportaże i wywiady wideo, artykuły w wersji audio, wiele elementów graficznych i interaktywnych. Nowością w wydaniu multimedialnym miesięcznika jest też sekcja poświęcona konferencjom Forbesa oraz sekcja Wiadomości z aktualizowanymi na bieżąco wiadomościami ekonomicznymi i notowaniami giełdowymi.
Forbes na iPadzie to w pełni multimedialny magazyn zaprojektowany do wygodnego czytania na dotykowym ekranie tabletu. Aplikacja wraz z pierwszym wydaniem magazynu (numer 4/2011) jest bezpłatna. Kolejne numery miesięcznika będą kosztowały 2,39 euro (około 9 zł). W najbliższych miesiącach udostępniona zostanie także oferta prenumeraty.
Partnerem wydania Forbesa na iPada jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA.
Kampania promocyjna aplikacji obejmie tytuły prasowe i serwisy internetowe Ringier Axel Springer Polska oraz Dziennik Gazetę Prawną i Puls Biznesu. Kreację przygotował Dział Marketingu Forbes.
Uruchomienie multimedialnego wydania Forbesa na tablety iPad jest kolejnym etapem rozwoju miesięcznika w kierunku dostępności na wszystkich najnowocześniejszych nośnikach. Obecnie Forbes, poza wydaniem papierowym, jest dostępny w wersji na telefony komórkowe – m.forbes.pl, w wydaniu internetowym forbes.pl oraz w formacie audio.
Źródło: Newsweek