Przygotowanie edycji programu WGI Investors Club na rok 2006 rozpocznie się jeszcze w grudniu. Będzie to druga edycja programu, stworzonego specjalnie dla klientów WGI Domu Maklerskiego. Członkostwo w programie jest dobrowolne i nie wiąże się z żadnymi opłatami. WGI Investors Club zapewnia bezpłatnie dwa rodzaje korzyści: edukacyjne i wspomagające inwestycje oraz rabaty i specjalne warunki korzystania z usług firm zaproszonych do współpracy. WGI Investors Club działa w oparciu o roczne edycje. Członkowie programu, w zależności od wartości środków inwestycyjnych w WGI Domu Maklerskim, są przydzielani do jednej z trzech grup klubowych: Gold, Platinium lub Diamond.
– W ramach rocznej współpracy w 2006 r. agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszelkich projektów związanych z koncepcją, opracowaniem i późniejszą dystrybucją katalogu, jak również rekomendacją i nawiązaniem potencjalnej współpracy z nowymi partnerami WGI Investors Club – zapewnia Michał Leszczyński, Dyrektor Strategiczny Polymus.