Pomaganie za pomocą aplikacji. PKO BP wprowadził do IKO zlecenia stałe na cele charytatywne

Nowa aktualizacja aplikacji mobilnej PKO Banku Polskiego wprowadza użyteczną funkcję – zlecenia stałe na cele charytatywne. W ten sposób możecie wspierać jeden z czterech celów realizowanych przez fundację banku.

PKO Bank Polski

W marketach z aplikacjami pojawiła się nowa wersja IKO. Jedną z wprowadzonych nowości są zlecenia stałe na cele charytatywne. Opcję tę znajdziecie w głównym menu aplikacji. Do wyboru jest cztery cele realizowane przez Fundację PKO BP: bieg charytatywny, zdrowie (Bankowa Akcja Honorowego Krwiodawstwa), edukacja (wsparcie projektów z tego zakresu) i nadzieja (wsparcie dla wychowanków domów dziecka). Po wybraniu jednej z dostępnych opcji możemy ustalić datę najbliższego zlecenia, częstotliwość jego wykonywania (tydzień, miesiąc, 2 miesiące itd) oraz datę zakończenia cyklu zleceń. W IKO znalazła się też opcja umożliwiająca regularne wspieranie dowolnej organizacji pozarządowej.

Ponadto w programie pojawiły się nowe funkcje ułatwiające zarządzanie powiadomieniami przed zalogowaniem. Od teraz możecie je ukryć lub zabezpieczyć kodem PIN.

PKO BP jest kolejnym bankiem, który wdrożył w swojej aplikacji mobilnej funkcję ułatwiającą wspieranie organizacji charytatywnych. Wcześniej zrobił to mBank. W jego programie dostępna jest opcja umożliwiająca cykliczne wspieranie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Użytkownik może co miesiąc odkładać na konto WOŚP określoną kwotę lub oszczędzać na ten cel na końcówkach transakcji.