Ponad 1 milion klientów bankowości detalicznej w Citi Handlowy

– Trzymamy obrany kurs i konsekwentnie kontynuujemy strategię zmierzającą do wzrostu liczby klientów oraz intensyfikacji sprzedaży naszych produktów. Citi Handlowy jest silny, stabilny, zarządzany aktywnie i rozważnie, co stanowi najlepszą rekomendację dla każdego klienta, który szuka bezpieczeństwa dla swoich pieniędzy. Jesteśmy dumni, że doceniło nas już ponad 1 milion klientów. Okazane zaufanie motywuje nas do dalszej pracy, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby rynku i oczekiwania klientów – powiedziała Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, wiceprezes zarządu odpowiedzialna za bankowość detaliczną w Citi Handlowy.

– Citi Handlowy łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym sposobem prowadzenia finansów. Innowacyjność odgrywa kluczową rolę w naszych działaniach. Wypracowujemy nowe standardy rynkowe. Wprowadzamy, bowiem rozwiązania, w których innowacje spotykają się z prostotą użytkowania oraz wygodą – dodaje Sonia Wędrychowicz-Horbatowska. W 1997 roku bank wprowadził pierwszą w Polsce, honorowaną na całym świecie kartę kredytową. Dwa lata później, Citi Handlowy ruszył ze sprzedażą pierwszej na polskim rynku karty partnerskiej. W 2003 roku Bank we współpracy z siecią stacji paliwowych BP Polska wprowadził kartę Citibank-BP. Dzisiaj program Citibank-BP pozostaje największym programem partnerskim kart kredytowych. Sukcesem okazał się także Program Rabatowy Kart Kredytowych Citibank. Ponad 3100 punktów usługowo-handlowych oferujących rabaty dla posiadaczy Kart Kredytowych Citibank, sprawia, że oferta kart w Citi Handlowy pozostaje od ponad 10 lat jedną z najbardziej atrakcyjnych i innowacyjnych na rynku.

We wrześniu ubiegłego roku bank ruszył z pierwszą globalną ofertą dla Polaków mieszkających i pracujących za granicą. Tym samym, zaoferował natychmiastowe przelewy do Polski z 20 krajów na całym świece, przy czym bezpłatne przelewy z wybranych krajów Unii Europejskiej, oraz kompleksową ofertę dla Polaków w Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych. Jednocześnie, Citi Handlowy jako jeden z nielicznych banków na polskim rynku oferuje bezpłatne przelewy internetowe z Polski za granicę.

Innowacje bank wprowadza także do oferty depozytowej. Jako jeden z pierwszych banków na polskim rynku, Citi Handlowy zaproponował swoim klientom konto oszczędnościowe. Kilka tygodni temu zaś wprowadził Konto SuperOszczędnościowe Citibank. Tym samym, jako pierwszy bank na polskim rynku proponuje dwa typy kont oszczędnościowych. Klienci banku mogą trzymać swoje bieżące środki na koncie 5,05 proc., a nadwyżki finansowe przekazywać na Konto SuperOszczędnościowe Citibank oferujące znacznie wyższe oprocentowanie.

Citi Handlowy jako jeden z pierwszych banków w Polsce postawił też na bankowanie przez telefon. Bank oferuje 24-godzinną bankowość telefoniczną dostępną 365 dni w roku. Za pomocą telefonu komórkowego klienci banku mogą także szybko i wygodnie zlokalizować najbliższy im bezprowizyjny bankomat, oddział Citi Handlowy czy punkt usługowo-handlowy, w którym płacąc Kartą Kredytową Citibank otrzymają specjalny rabat.

I wreszcie, Citi Handlowy jest pierwszym bankiem w Polsce, który umożliwia klientom płacenie komórką bezpośrednio z konta. Usługa „Płać komórką” to przełom na rynku płatności mobilnych. Po raz pierwszy, bowiem bank, operator sieci komórkowej oraz agent rozliczeniowy porozumiały się co do modelu biznesowego. Dzięki temu, klienci posiadający konto w Citi Handlowy oraz komórkę w sieci Plusa mogą w prosty i pewny sposób dokonywać płatności mobilnych.