Ponad 200 tysięcy odsłon świątecznej strony Citi Handlowy

W zaledwie kilkanaście dni serwis www.zablysnijnaswieta.pl zdobył prawie45 tys. użytkowników. Stronę ze świątecznym konkursem Citi Handlowy odwiedzono już ponad 200 tysięcy razy, a o tytuł najbardziej „błyszczącej” animacji świątecznej walczy już 1429 prac. Konkursowe animacje na www.zablysnijnaswieta.pl internauci mogą zamieszczać do 31. grudnia 2009 roku.

Internetowa odsłona kampanii „Zabłyśnij na święta” nawiązuje do spotu telewizyjnego świątecznej pożyczki gotówkowej Citi Handlowy. Charakterystyczny podkład muzyczny oraz szaleństwo świątecznych dekoracji świetlnych mają zachęcić internautów do wspólnej zabawy.

Na www.zablysnijnaswieta.pl można bowiem zaprojektować swoją autorską animację. Wystarczy wgrać zdjęcie, a potem za pomocą dostępnych na stronie narzędzi udekorować je świątecznymi lampkami. Dodane lampki, świecić będą w rytm muzyki ze spotu Citi Handlowy. Aplikacja tworzenia autorskich animacji mimo, iż jest niezwykle prosta i intuicyjna, pozwala na wykazanie się pomysłowością i oryginalnością.
 
Świątecznymi iluminacjami użytkownicy serwisu zdążyli już ozdobić m.in. rodzinne zdjęcia, Koloseum, Pałac Kultury i Nauki, Bramę Branderbusrką, tropikalną wyspę, Statuę Wolności i posąg Sfinksa. Pod każdą z prac można umieścić swój komentarz oraz przyznać każdej z animacji odpowiednią liczbę gwiazdek. Najbardziej popularna praca otrzymała do tej pory 766 głosów i została skomentowana przez użytkowników www.zablysnijnaswieta.pl aż 84 razy.

Co ciekawe, serwis zyskał swoich fanów także poza granicami Polski. Odwiedziło go już kilka tysięcy internautów z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Irlandii, Francji, Stanów Zjednoczonych i Włoch. Stworzone animacje internauci mogą wykorzystać jako kartkę świąteczną i przesyłać ją do znajomych wraz z życzeniami.
 
Konkursowe prace na www.zablysnijnaswieta.pl można zamieszczać do 31. grudnia 2009 roku. Na zwycięzców czekają nagrody o łącznej wartości 20000 zł. Serwis www.zablysnijnaswieta.pl na zlecenie Citi Handlowy przygotowała agencja Infinity Group.

Źródło: Citi Handlowy