Ponad 25 procentowy wzrost sprzedaży miesięcznika „Dziecko” w stosunku do roku 2005

Tegoroczne edycje miesięcznika „Dziecko” pojawiały się w sprzedaży w różnych wariantach: bez gadżetów w promocyjnej cenie 2,90 zł, z bajkami na płycie VCD (zawsze dwie bajki do wyboru) lub z innym prezentem (np. w numerze marcowym były to lalki).

Te wyniki bardzo nas cieszą, gdyż oznacza to, że rodzice coraz wyżej cenią profesjonalne rady i sprawdzone, rzetelne informacje – mówi Ilona Szajkowska, wydawca miesięcznika „Dziecko”.

Miesięcznik „Dziecko”, jako jedyne czasopismo w segmencie pism parentingowych, jest polecany przez Centrum Zdrowia Dziecka. Wysoki poziom merytoryczny potwierdziły badania zrealizowane w grudniu ubiegłego roku wśród czytelniczek pism dla rodziców. „Dziecko” inicjuje i włącza się w akcje społeczne – właśnie ruszyła druga edycja plebiscytu „Firma Przyjazna Mamie”.