Ponad 300 tys. złotych na nową murawę

Podczas konferencji prasowej zorganizowanej 30 maja w poznańskiej siedzibie Kompanii Piwowarskiej S.A. Paweł Kwiatkowski – Rzecznik Prasowy firmy przekazał na ręce Michała Lipczyńskiego – Członka Zarządu WKP Lech Poznań czek w wysokości 303 648,70 złotych. Pieniądze zostały uzbierane dzięki promocji piwa Lech Pils, która polegała na przekazaniu 10 groszy z każdej sprzedanej butelki i puszki w marcu i kwietniu 2006r. na nową murawę stadionu Lecha.

Już w pierwszym tygodniu promocji zebrano 57.910,50 złotych. Gdy kwota przekroczyła 100 tysięcy złotych kibice zaczęli entuzjastycznie śledzić dalszy wzrost na codziennie aktualizowanej stronie www Lecha. Aby dodatkowo zachęcić do wzięcia udziału w promocji Kompania Piwowarska obwieszczała przed każdym meczem aktualnie zebraną kwotę na specjalnie zaaranżowanym narożniku boiska ze sztuczną trawą przed stadionem Klubu. Prawdziwą atrakcją byli również animatorzy, popisujący się umiejętnościami piłkarskimi.

Podczas pierwszego meczu 10 marca kibice uczestniczyli w „kartoniadzie”, czyli ułożeniu z kartonów gigantycznego napisu „Lech GOOOL”. Akcja ta została uwieczniona na wspólnym zdjęciu. Na forum dyskusyjnym w Internecie kibice wymieniali się też opiniami dotyczącymi promocji oraz zachęcali do zaangażowania w akcję promocyjną.

Uważam, że promocja Kompanii Piwowarskiej nie tylko niesłychanie pomogła klubowi, ale również pokazała jak solidarna i aktywna jest nasza lokalna społeczność. Jestem bardzo wdzięczny wszystkim, którzy wzięli w niej udział
– powiedział Michał Lipczyński, Członek Zarządu WKP Lech Poznań.

Poznań jest dla nas szczególnie ważny. Jesteśmy jego częścią, dlatego cieszymy się, iż mogliśmy pomóc Lechowi. Udało się to tylko dzięki wielkiemu zaangażowaniu kibiców
– podsumował akcję Paweł Kwiatkowski, Corporate Affairs Director w Kompanii Piwowarskiej SA.