Ponad 300 tysięcy klientów aktywnie korzystało z serwisu online MojaAviva w 2018 roku

MojaAviva umożliwia dostęp do ubezpieczeń, inwestycji i kont emerytalnych przez internet – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu oraz z każdego urządzenia – komputera, tabletu lub smartfona. Najnowszym rozwiązaniem cyfrowym wdrożonym przez Avivę jest platforma online do zgłaszania szkód i roszczeń przez klientów.

YAY Foto

MojaAviva jest kluczowym elementem strategii cyfryzacji Avivy w Polsce, odpowiadającym na potrzeby klientów powszechnie korzystających z obsługi internetowej i mobilnej w innych branżach. Dostęp do bieżących informacji i korzystnych ofert oraz możliwość samoobsługi w MojaAviva zachęca klientów do częstszych kontaktów z ubezpieczycielem.

– Klienci najczęściej korzystają z możliwości zapłacenia online składki za posiadane polisy, kupują nowe ubezpieczenia, odnawiają polisy, a także zmieniają uposażonych, fundusze i aktualizują swoje dane – mówi Adam Uszpolewicz, prezes Avivy.

Najnowszym rozwiązaniem cyfrowym wdrożonym przez Avivę jest platforma online do zgłaszania szkód i roszczeń przez klientów, dostępna dla użytkowników MojejAvivy. Ma ona na celu zmianę podejścia do likwidacji roszczeń życiowych i szkód komunikacyjnych (AC) na automatyczną likwidację, w przyszłości również kolejnych rodzajów ubezpieczeń.

Rozwiązanie obejmuje:

Autor: Aviva