Ponad 400 gości odwiedziło stoisko Marketing w Praktyce na Targach Remark

W tym roku targi zgromadziły wystawców z różnych części świata, którzy oferowali produkty i usługi, takie jak: gadżety, systemy wystawiennicze, produkty do biura i szkoły, artykuły artystyczne (farby, pędzle, papiery ozdobne), maszyny niszczące, kopiujące, drukujące, znaleźli się również przedstawiciele prasy branżowej.

Choć w tym roku Targi Remark nie zgromadziły tak wielu wystawców jak w latach poprzednich, Wydawnictwo Marketing w Praktyce nawiązał ciekawe kontakty i pozyskał wielu nowych klientów, zainteresowanych miesięcznikiem „Marketing w Praktyce”, oraz szkoleniami prowadzonymi przez Essentis-szkolenia marketingowe.

Stoisko odwiedziło ponad 400 osób. Na Targach odbyła się również prelekcja eksperta dr Grzegorza Mazurka, na temat „Marketing XXI wieku – wiarygodność, informacja, relacja”. W prezentacji uzasadnił, dlaczego nowe narzędzia marketingu oraz możliwości, jakie daje technologia powodują, że pojedynczy klient ma coraz większą pozycję przetargową i może realnie wpływać na działanie firmy. Jak również, dlaczego tak ważne jest wykorzystanie narzędzi integrujących konsumentów oraz kształtujących relacje między nimi a firmą.

Była to jedna z cyklu otwartych prelekcji planowanych w tym roku, kolejne odbędą się już 25 kwietnia na Targach Euro-Reklama.