Ponad 778 tys. rachunków w mBanku

Przy obecnym tempie pozyskiwania nowych Klientów, realne jest przekroczenie 900 tysięcy rachunków do końca br. Wartość depozytów w tym czasie powinna osiągnąć 3,2 mld zł.

Przełomowe daty: przyrost rachunków w mBanku

100 000

26.07.2001

200 000

24.01.2002

300 000

12.07.2002

400 000

03.01.2003

500 000

23.05.2003

600 000

15.10.2003

700 000

03.03.2004

770 000

18.06.2004

Na przyrost środków w mBanku składa się 2,7 miliarda zł depozytów oraz przeszło 320 mln zł aktywów pozyskanych przez Supermarket Funduszy Inwestycyjnych. Jest to wyjątkowe osiągnięcie zważywszy, że tylko w 2002 r. oszczędności gospodarstw domowych zmniejszyły się o 7,2 mld zł, a w całym 2003 r. o blisko 4 mld zł.

Zgodnie z założonymi kierunkami rozwoju modelu biznesowego, mBank rozbudował ofertę produktów kredytowych. Obecnie Klienci mogą korzystać z kredytu odnawialnego, karty kredytowej, mPLANU (kredyt lub pożyczka hipoteczna) oraz kredytu ratalnego. mBank wprowadził także produkty inwestycyjne – Supermarket Funduszy inwestycyjnych, wzbogacił ofertę mBIZNES skierowaną do przedsiębiorców o kredyt hipoteczny dla mikrofirm oraz wprowadził produkty ubezpieczeniowe ( Ubezpieczenie podróżne, majątkowe i NNW).

Według ostatniego raportu sporządzonego przez Związek Banków Polskich na koniec września 2003r., udział mBanku w liczbie Klientów korzystających z dostępu do rachunku bankowego przez Internet wynosi 29%.