Popcorn za 2 złote

Pismo od tego wydania będzie dostępne w dwóch wersjach – w wersji z dodatkiem, której cena będzie wyższa (ok. 5 zł) i bez dodatku – w najbardziej atrakcyjnej cenie na rynku – 2 zł. Layout i logo magazynu zostały przy tej okazji nieznacznie zmienione. Nakład miesięcznika został zwiększony do 400.000 egz. – największego poziomu wśród miesięczników młodzieżowych w Polsce.

Ukazanie się nowego numeru Popcornu wspierać będzie kampania promocyjna – w telewizji (TVN, POLSAT, MTV, VIVA), radiu (RMF FM), w popularnych komunikatorach internetowych, magazynach własnych wydawnictwa oraz w Fakcie. Kreacja spotu: agencja Rafineria, zakup mediów: Mediacom Warszawa.

Popcorn od lat notuje wysoki poziom czytelnictwa i stale wzrastające przychody reklamowe. W pierwszym półroczu 2005 r. w porównaniu do pierwszego półrocza 2004 r. odnotował prawie 50% wzrost przychodów reklamowych*. Ma najwyższe czytelnictwo wśród miesięczników muzycznych – sięga po niego ponad 540 tys. młodych ludzi**.

*Źródło: Expert Monitor, przychody z reklamy komercyjnej i brandowej, I-VI 2005 vs I-VI 2004.

** Źródło: PBC General, zrealizowane przez SMG/KRC, CCS, fale VIII 2004 – VII 2005, GC: czytelnicy Popcornu n=654; GC: 15-19, czyta Popcorn n=410.