Portal firmowy CTM Teleperformance Polska

Portalu umożliwia zarządzanie informacjami i prowadzenia aktywnej komunikacji. Nowy serwis firmy będzie także miejscem świadczenia usług. Możliwość tworzenia newsletter’ów dla użytkowników zarejestrowanych na stronie to prosty sposób na komunikowanie się z otoczeniem: klientami, partnerami i mediami. Portal to także narzędzie do wspierania procesów Obsługi Klienta i prowadzenia z nim współpracy. Dodatkowo pełni on funkcję intranetu, czyli wewnętrznego kanału dystrybucji informacji wewnątrz firmy. To bardzo korzystne w sytuacji kiedy liczba pracowników jest duża, są oni rozproszeni w różnych lokalizacjach i pracują na kilku zmianach.

Portal firmy CTM Teleperformance Polska otrzymał nowoczesną szatę graficzną zgodną z wymaganiami korporacyjnymi grupy SR. Teleperformance. Na stronach firmowych obok tradycyjnych informacji na temat firmy, jej oferty usługowej oraz dostępnych narzędzi znajdują się także przykładowe kampanie zrealizowane na rzecz klientów z sektora B2B i B2C.

Strona zbudowana jest w taki sposób, aby każdy odwiedzający mógł w prosty i szybki sposób uzyskać jak najwięcej informacji. Jest to możliwe także dzięki zastosowanym parametrom technicznym, strona spełnia wszystkie standardy W3C 4.01 i W3C css.