Portal Gazeta.pl uruchamia nowy serwis – „Ogrody”

Każdy miłośnik zieleni znajdzie na serwisie „Ogrody” coś dla siebie, m.in. „Encyklopedię roślin” – dokładne opisy różnych gatunków roślin i sposoby ich pielęgnacji; informacje o utrzymaniu zieleni w ogrodzie, mieszkaniu i na tarasach/balkonach; wskazówki dotyczące aranżacji zieleni we wnętrzach, poradniki, projekty oraz galerie zdjęć. Prezentowane treści pochodzą z trzech wydawanych przez Agorę miesięczników: Ogrody, Kwietnik i Bukiety.

Głównym Partnerem serwisu „Ogrody” jest firma Briggs & Stratton, największy na świecie producent silników małej mocy np. do kosiarek.

Wybraliśmy portal Gazeta.pl – mówi Marcin Pliszkiewicz z Agencji Reklamowej PeMaPe – ponieważ najlepiej odpowiada celom promocyjnym naszego Klienta. Odpowiednia struktura i bardzo konkretnie określony odbiorca to jego podstawowe atuty. Nie bez znaczenia jest fakt, że zrealizowaliśmy już z Gazetą.pl kilka projektów zakończonych sukcesem (np. realizacja akcji PR dla Samsung „Sztafeta Olimpijska Turyn 2006”).