Portal korporacyjny marki Żywiec laureatem konkursu Eurobest 2005

Nagrodzona strona korporacyjna marki Żywiec komunikuje i wspiera istotne dla marki Żywiec zagadnienia tj. przywiązanie do jakości i tradycji.

Nowa strona zawiera także nowatorskie przedsięwzięcie, jakim jest projekt „Wyślij Wiadomość”. Serwis www.wyslijwiadomosc.pl umożliwia wszystkim chętnym zamieszczenie komunikatu, który zostanie wysłany w przestrzeń kosmiczną. Jest to pierwszy tego typu, powszechnie dostępny projekt na świecie. Na stronie znajdują się również materiały o charakterze popularnonaukowym. Serwis został przygotowany w kilku wersjach językowych: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim i rosyjskim.

Konkurs Eurobest jest jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń dla twórców reklamy. W jego jury zasiadają specjaliści największych agencji reklamowych z całego świata. Do 19. edycji konkursu zgłoszonych zostało 4 269 projektów z 32 krajów ze wszystkich kontynentów. Jury przyznało nagrody w pięciu kategoriach. Po raz pierwszy przyznane zostały nagrody w kategorii „interactive”, w której o zwycięstwo ubiegało się 355 projektów. Strona korporacyjna marki Żywiec z nowatorskim projektem „Wyślij Wiadomość” otrzymała brązową statuetkę.

W kategorii stron korporacyjnych nie przyznano złota i srebra, a projekt dla marki Żywiec zdobywając brązową statuetkę pokonał min. prezentacje korporacyjne dla Hugo Boss i Volvo.

„Nowa strona dla marki Żywiec istnieje od niedawna. Wprowadzenie serwisu wspiera również projekt „Wyślij Wiadomość”, którego inauguracja miała miejsce w październiku. Bardzo się cieszymy, że tak szybko nasz nowy serwis internetowy został doceniony przez środowisko specjalistów.” – powiedział Remigiusz Rawa, Marketing Manager z marki Żywiec.

Opracowaniem idei i realizacją projektu zajmuje się agencja interaktywna Max Weber.