Portfele „Wprost”: Getin Noble Bank najlepszym bankiem dla klientów indywidualnych

Getin Noble Bank został laureatem „Portfeli Wprost” 2015 za najlepszą ofertę skierowaną do klientów indywidualnych. Przyznana przez tygodnik „Wprost” nagroda to zasługa atrakcyjnych, przejrzystych produktów i usług, wysokiej jakości obsługi klienta oraz wyróżniającej się na rynku polityki lojalnościowej. Nagrody w konkursie „Portfele Wprost” 2015 wręczono 29 czerwca br. podczas uroczystej gali finałowej.


Nagroda „Portfel Wprost” 2015 to wyróżnienie odwołujące się do tradycji tygodnika Wprost, który już 10 lat temu przyznawał „Portfele Roku” za najlepsze oferty i produkty finansowe na polskim rynku. Laureatów konkursu wyłoniono zarówno głosami kapituły złożonej z ekspertów i praktyków branży, jak i na podstawie opinii klientów. Getin Noble Bank został uznany najlepszym bankiem dla klienta indywidualnego. Uroczystemu wręczeniu nagród patronował Związek Banków Polskich.

Silna pozycja Getin Noble Banku w segmencie bankowości detalicznej to zasługa obranej kilka lat temu i systematycznie realizowanej strategii. Nasza oferta dla klientów indywidualnych to przede wszystkim atrakcyjne produkty finansowe oraz wygodne rozwiązania wykorzystujące potencjał nowych technologii. Uważam, że wyróżnia nas również dbałość o stałych Klientów. Doceniamy lojalność i nagradzamy aktywne korzystanie z naszych usług dodatkowymi benefitami oraz rabatami. Nieustannie podnosimy także jakość obsługi klienta i rozwijamy dostępne sposoby kontaktu z Bankiem – powiedział Krzysztof Rosiński, Prezes Zarządu Getin Noble Banku.

Laureaci „Portfeli Wprost” 2015 zostali wyłonieni na podstawie badań opinii konsumentów oraz oceny ekspertów. Pod uwagę brana była przede wszystkim rozpoznawalność marki, dopasowanie oferty do potrzeb rynkowych, przejrzystość oferty, opłaty i prowizje, jakość obsługi, polityka lojalnościowa oraz poziom zaufania klientów.