Dotychczasowi posiadacze e-Superkont w ramach konta Inteligo mogą korzystać ze wszystkich oferowanych przez Inteligo produktów. Wraz z połączeniem przeniesione zostały: dane klientów, salda rachunków, lokaty, informacje o wysokości dostępnych debetów, zlecenia stałe i predefiniowane listy odbiorców. Dodatkowo, w ciągu najbliższych dni, udostępniona zostanie pełna historia rachunku e-Superkonta uwzględniająca, bez ograniczeń czasowych, transakcje wykonane przed połączeniem ofert. Aby móc korzystać z pełnej funkcjonalności konta Inteligo posiadacze e-Superkonta muszą aktywować dostęp do serwisu telefonicznego oraz kartę Inteligo Visa Electron.
Migracja rachunków e-Superkonto na platformę Inteligo jest pierwszą w Polsce operacją połączenia dwóch systemów bankowości elektronicznej. Dołożono wszelkich starań, by proces przeniesienia rachunków e-Superkonta przebiegł sprawnie i bez zakłóceń. Specjalnie dla posiadaczy e-Superkont został przygotowany specjalny serwis informacyjny -www.inteligo.pl/epko. Pod tym adresem można znaleźć szczegółowe informacje na temat połączenia rachunków oraz aktywacji dostępu do serwisów i karty.
Cała operacja została przeprowadzona w nocy z 31 maja na 1 czerwca. Faza technologiczna procesu przeniesienia posiadaczy e-Superkonta do Inteligo trwała do godz. 12.00.
Obecnie klienci przeniesieni z e-PKO aktywują swoje konta Inteligo i karty płatnicze. W czwartek 3 bm. do godziny 16.00, aktywowało się 12 050 klientów.
Jesteśmy zadowoleni z faktu, iż udało nam się połączyć dwie, pochodzące z odmiennych systemów, bazy klientów w tak krótkim czasie. Jest to niekwestionowany sukces osób zaangażowanych w ten projekt. – powiedział Konrad Korobowicz, Prezes Inteligo Financial Services S.A.