Powiadomienia SMS o operacjach na rachunkach w Millennium

System automatycznych powiadomień za pomocą sms, pozwala na bieżąco kontrolować wszelkie operacje dokonywane na rachunkach w Banku. W odróżnieniu od większości serwisów tego typu funkcjonujących na rynku, powiadomienia MilleSMS są wysyłane natychmiast po wykonaniu transakcji, Klient otrzymuje więc powiadomienie sms on-line.

Powiadomienia o transakcjach dokonanych kartami płatniczymi wysyłane są przez całą dobę. Pozostałe powiadomienia wysyłane są w godzinach 6.30 – 21.30. Klient sam określa o jakich transakcjach i od jakiej kwoty chce otrzymywać powiadomienia.

Powiadomienia są wysyłane do 20 rodzajów transakcji, w tym przede wszystkim o: przelewach przychodzących na rachunek, płatnościach dokonywanych kartami płatniczymi, wypłatach gotówki z bankomatów dokonywanych kartą debetową.

Lista wszystkich rodzajów transakcji wraz z przykładowymi formatami powiadomień sms-owych

– przelew przychodzący – powiadomienia o przelewach przychodzących na rachunki, przykładowa treść sms

Przelew przychodzący:

Kwota: 2543,21 PLN

Na rachunek: 12345678

Data: 06/01/05, 15:45

Dostępne saldo: 2789,55 PLN

– planowany przelew – przypomnienia o przelewach z datą przyszłą, zleconych przez Millenet

– planowane zlecenie stale – przypomnienia o planowanej realizacji zleceń stałych

– planowane zakończenie lokaty – przypomnienia o zbliżającym się terminie zapadalności lokat terminowych

– planowana spłata raty kredytu – przypomnienia o planowanej spłacie rat kredytów, Klient określa liczbę dni wyprzedzających planowaną realizację spłaty, przykładowy sms:

Planowana spłata raty kredytu:

Kwota: 234,56 PLN

MILLEKREDYT

Z rachunku: 12345678

Na dzień: 07/01/05

– planowana spłata karty kredytowej – przypomnienia o planowanej spłacie kart kredytowych, klient określa ile dni wcześniej chce otrzymać przypomnienie, przykładowa treść sms:

Planowana spłata karty kredytowej:

Deklarowana kwota: 567,89 PLN

Min. kwota: 56,79 PLN

Z rach.: 12345678

Karta: 4603xxxxxxxx1234

Na dzień: 19/01/05

– przelew wychodzący – powiadomienia o realizacji przelewów wychodzących z rachunków

– niewykonany przelew oczekujący – powiadomienia o niewykonanych przelewach z datą przyszłą (np. brak lub niewystarczające środki na rachunku

– wykonane zlecenie stałe – powiadomienia o wykonanych zleceniach stałych

– niewykonane zlecenia stałe – powiadomienie o niewykonanych zleceniach stałych

– wykonane polecenia zapłaty – powiadomienia o zrealizowanych poleceniach zapłaty

– zakończenie lokaty – powiadomienie o zakończeniu lokat terminowych

– spłata raty kredytu – powiadomienia o spłacie rat kredytów

– niewykonana spłata raty kredytu – powiadomienia o niewykonanej spłacie rat kredytów

– spłata karty kredytowej – powiadomienia o spłacie rat kredytów

– wypłata kartą kredytową – powiadomienia o wypłatach gotówki dokonanych kartą kredytową (bankomat), przykładowy sms:

Wypłata kartą kredytową:

Kwota: -200,00 PLN

Karta: 4603xxxxxxxx1234

Data: 07/01/05, 23:12

– autoryzacja transakcji kartą kredytową – powiadomienia o autoryzacjach transakcji dokonanych kartą kredytową, przykładowy sms:

Autoryzacja transakcji kartą kredytową:

Kwota: -525,25 PLN

Karta: 4603xxxxxxxx1234

Data: 07/01/05, 22:55

– rozliczenie transakcji kartą kredytową – powiadomienia o rozliczeniu transakcji dokonanych kartą kredytową

– wypłata kartą debetową – powiadomienia o wypłatach gotówki dokonanych kartą debetową

– autoryzacja płatności kartą debetową – powiadomienia o autoryzacji transakcji dokonanych karta debetową

Powiadomienia wysyłane są tylko na krajowe numery telefonów komórkowych, zdefiniowane w formacie 9-cyfrowym. Koszt jednego sms-a wynosi 0,29 PLN. W ramach promocji nowej usługi, Bank przez miesiąc od dnia aktywacji usługi MilleSMS nie pobiera opłat za realizację powiadomień.

Dostęp do usługi Klient definiuje samodzielnie poprzez system bankowości internetowej Millenet.

Po zalogowaniu się do strony transakcyjnej na stronie www.millenet.pl, w opcji Profil/Ustawienia MilleSMS Klient zaznacza, o których transakcjach i od jakich kwot, a w przypadku zleceń stałych z ilu dniowym wyprzedzeniem chce być powiadamiany, następnie w opcji Profil/Dane osobowe wpisuje aktualny numer telefonu, na który chce otrzymywać powiadomienia.