Powodzianie ubezpieczeni w PTU objęci pomocą Inter Partner Assistance

Wszyscy klienci PTU z terenów dotkniętych powodzią mogą skorzystać z pomocy assistance. Specjalnie dla nich został uruchomiony odrębny numer telefonu 22 539 31 00, pod którym pracownicy Inter Partner Assistance udzielą bezpłatnej informacji i zorganizują pomoc odpowiednich fachowców.

Wraz ze stopniowym obniżaniem się poziomu wód mieszkańcy zalanych terenów zmuszeni są  zmierzyć się z kolejnymi problemami. Na wierzch wychodzą zniszczenia jakie poczyniła woda.

„Wielu naszych klientów z terenów dotkniętych powodzią – także tych, których ubezpieczenia majątkowe nie zawierają assistance – potrzebuje natychmiastowego wsparcia.” – mówi Konrad Owsiński, Dyrektor Biura Ubezpieczeń Majątkowych Polskiego Towarzystwa Ubezpieczeń S.A. – „Zdecydowaliśmy się zapewnić im dodatkową pomoc, wykraczającą poza warunki ich polis. W tym celu we współpracy z Inter Partner Assistance uruchomiliśmy specjalny numer telefonu, pod którym nasi klienci mogą skorzystać z bezpłatnej informacji i wsparcia w organizacji pomocy fachowców, doraźnej pomocy medycznej, wynajmu pojazdu zastępczego. Uważamy, że w tym trudnym okresie powinniśmy wykorzystać nasze możliwości by wspierać wszystkich klientów, którzy ucierpieli w skutek żywiołu.”

Wszyscy, którzy posiadają  pojazd lub majątek ubezpieczony w PTU, niezależnie od tego czy aktualnie posiadają pakiet assistance, mogą zadzwonić na Specjalną  Linię PTU Assistance. Pod numerem telefonu 22 539 31 00 w godzinach: 8.00 – 20.00 pracownicy Inter Partner Assistance są do dyspozycji osób poszkodowanych w powodzi, którym bezpłatnie zorganizują pomoc specjalistów z wielu dziedzin: elektryka, hydraulika, szklarza, stolarza, ślusarza, dekarza, murarza oraz pomogą zorganizować wizytę lekarza, pielęgniarki. Do dyspozycji powodzian jest także infolinia medyczna. W ramach assistance klientom PTU z terenów dotkniętych powodzią przysługuję również organizacja samochodu zastępczego w razie zalania własnego pojazdu. Należy zaznaczyć, że bezpłatna dla klientów jest sama organizacja pomocy i wyszukanie odpowiednich fachowców. Koszt samej usługi zgodnie z jej zakresem pokrywa już klient.

„Podczas usuwania skutków powodzi, potrzeby ubezpieczonych wykraczają poza samo uzyskanie finansowego zadośćuczynienia.” – mówi Michał Krzyżanowski z Pełnomocnik Zarządu ds. Klientów Strategicznych Inter Partner Assistance Polska S.A. – „Przy takiej skali zniszczeń dostęp do specjalistów, którzy potrafią dokonać napraw będzie utrudniony. Assistance umożliwia rozwiązanie tego problemu, dzięki wykonaniu jednego połączenia. Pod tym samym numerem, pod który klienci dzwonią po pomoc specjalistów, np. dekarzy, czy elektryków, można uzyskać też pomoc medyczną, która jest bardzo przydatna w czasie np. zagrożenia epidemiologicznego. Klienci mogą uzyskać telefoniczną konsultację lekarską na temat niepokojących objawów, a w razie potrzeby zapewnić sobie wizytę lekarza specjalisty.”

Dodatkowe assistance dla klientów PTU dostępne jest w okresie od 31.05.2010 do 13.06.2010.

Źródło: Multi Communications Sp. z o.o.