Powstaje pierwsza w Polsce encyklopedia public relations

Pomysłodawcami i głównymi realizatorami projektu są redaktorzy Leksykonu Public Relations: prof. Jerzy Olędzki, Paweł Trochimiuk oraz dr Dariusz Tworzydło. Planowany termin wydania encyklopedii to rok 2011. Autorzy zapraszają wszystkich chętnych do redagowania i współtworzenia tego dzieła. Przewiduje się, iż encyklopedia będzie miała ponad 3.000 haseł, które opisywać będą to, co przez lata wydarzyło się w branży public relations.

Encyklopedia polskiego public relations będzie kompendium wiedzy zapisanym jako zestawienie i wyjaśnienie wszystkich znanych haseł, które dotyczą PR. Opublikowane zostaną także biografie praktyków i naukowców zajmujących się tą dziedziną komunikacji. Encyklopedia public relations zawierać będzie wiele zdjęć i rysunków, obrazujących 20 lat przemian w polskim PR. Przedstawione zostaną historie i osiągnięcia, wydarzenia oraz osoby, które zapisały się w historii polskiego PR.

Partnerami projektu są Związek Firm Public Relations oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations. W prace nad projektem zaangażowanych jest dotychczas blisko 50 przedstawicieli branży public relations.

Źródło: Newsline sp. z o.o.