Do końca roku z szyldów nad placówkami banku ING BSK zniknie druga część nazwy firmy, która przypomina o przejętym przez Holendrów Banku Śląskim. Na nowych tablicach będzie napis ING Bank.
Jak wyjaśnia Piotr Utrata, rzecznik spółki, nowe szyldy zostaną wprowadzone w ramach unowocześnienia i zmiany wizualizacji placówek banku, gdzie teraz będzie dominował kolor pomarańczowy charakterystyczny dla większościowego udziałowca polskiej spółki, banku ING.
Nazwa firmy pozostanie ta sama – ING BSK. Jednak rynkową marką będzie już ING Bank. – Z naszych badań wynika, że zmiana wizualizacji banku wywołuje zdecydowanie pozytywne reakcje i oceny klientów. Nowy wygląd placówek wpływa na postrzeganie banku jako nowoczesnej i przyjaznej instytucji – wyjaśnia powody zmian Piotr Utrata.
Na wprowadzenie nowej marki zdecydował się też przed kilkoma laty Bank Handlowy przejęty przez amerykański Citibank. Nazwa spółki wprawdzie została ta sama, ale w 2002 r. wprowadzono nowe logo i nową markę – Citibank Handlowy. Większość klientów i tak w skrócie określa firmę jako Citibank – czytamy w „Rzeczpospolitej”.