Pożyczka Gotówkowa Banku Millennium w reklamie telewizyjnej

W kolejnej odsłonie jesiennej kampanii produktowej Bank Millennium reklamuje Pożyczkę Gotówkową z Gwarancją najniższego oprocentowania. Kampania rusza 9 listopada.


Spot prezentującyPożyczkę Gotówkową z Gwarancją najniższego oprocentowania jest kolejną odsłoną nowego formatu komunikacji.Tym razemwidzimy kobietę, która poszukuje najkorzystniejszej dla siebie oferty kredytowej. Zależy jej na czasie i niskim oprocentowaniu.

Gruntownie odświeżona i udoskonalona Pożyczka Gotówkowa spełnia oba te warunki, więc klientka decyduje się na jej wzięcie.

W ramach nowej kampanii trwającej do połowy grudnia zobaczymy 30-sekundową reklamę telewizyjną, reklamy prasowe i outdoorowe. Kreację przygotowała Agencja Change Integrated, media planował dom mediowy Initiative. Kampanii towarzyszą materiały BTL – plakaty i ulotki w oddziałach Banku Millennium.

Pożyczka Gotówkowa najważniejsze korzyści:

Gwarancja Najniższego Oprocentowania oznacza to, że jeśli w ciągu 30 dni od zawarcia umowy klient znajdzie dla tej samej kwoty i okresu kredytowania tańszą ofertę oraz przedstawi ją wraz z pozytywną decyzją kredytową, bank zwróci mu różnicę już zapłaconych odsetek oraz obniży oprocentowanie do poziomu, jaki otrzymał w innym banku