„Pożyczka na chwile warte historii” – nowa kampania reklamowa PKO Banku Polskiego

fot. Shutterstock

20 czerwca wystartowała kampania pożyczki gotówkowej PKO Banku Polskiego pod hasłem „Pożyczka na chwile warte historii”. Spoty w telewizji, radiu i internecie promują pożyczkę gotówkową, o którą można w prosty sposób wnioskować zdalnie za pośrednictwem serwisu transakcyjnego lub aplikacji mobilnej.

Kampanii towarzyszy promocja – osoby wnioskujące o swoją pierwszą pożyczkę w PKO Banku Polskim skorzystają z atrakcyjnych warunków cenowych i nie zapłacą prowizji za jej udzielenie.

Hasło kampanii „Pożyczka na chwile warte historii” pokazuje, że pieniądze na realizację swoich pasji można w prosty i szybki sposób otrzymać zdalnie w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym składając wniosek samodzielnie lub z pomocą pracownika oddziału. Kampanii towarzyszy specjalna promocja dla tych, którzy nie korzystali dotąd z pożyczki w PKO Banku Polskim.