Pożyczka na „mi się” – Alior Bank startuje z nową kampanią marketingową

Alior Bank rozpoczął wielokanałową kampanię marketingową promującą nowy produkt kredytowy – Pożyczkę na „mi się”. W ramach oferty można uzyskać środki na dowolne cele, bez dodatkowych kosztów prowizji. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane różne kanały komunikacji, m.in. telewizja, punkty obsługi klienta (POS) w placówkach własnych i partnerskich, a także digital.

fot. Shutterstock

Pożyczka na „mi się” to nowy produkt kredytowy Alior Banku, który umożliwia nowym i obecnym klientom banku uzyskanie środków na różnorodne cele. Maksymalna kwota pożyczki wynosi 60 tys. zł, na okres do 2 lat, co pozwala klientom na dopasowanie harmonogramu spłat do swoich możliwości finansowych. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania ( RRSO) wynosi 9,91 proc.

– Hasłem promocyjnym naszej najnowszej kampanii jest „Prosto pożycza mi się”. Chcemy w ten sposób pokazać, że można w łatwy sposób sprawdzić i dopasować do swoich możliwości wysokość miesięcznej raty. Klient może sfinansować różne potrzeby i te przyziemne, i te ze sfery marzeń. Nasze działania obejmują komunikację w wielu kanałach, takich jak telewizja, VOD, Internet, media społecznościowe oraz nośniki w sieciach sprzedaży. Dodatkowo, wykorzystamy wewnętrzne kanały komunikacji, takie jak Alior Online, Alior Mobile, e-maile, SMS-y oraz powiadomienia push – mówi Magdalena Lewicka, dyrektorka Departamentu Marketingu Alior Banku.

W spotach telewizyjnych przedstawiono jak Pożyczka na „mi się” umożliwia pozyskanie potrzebnych środków, bez względu na to, czy chodzi o „widzimisię”, „przydamisię” czy „marzymisię”. Co istotne klient w prosty sposób zawsze może sprawdzić wysokość raty. Dzięki temu ma pełną kontrolę nad spłatą pożyczki, co pozwala planować finanse w sposób odpowiedzialny i wygodny.

Kampania będzie realizowana do 30 czerwca. Za realizację kampanii ATL i BTL odpowiedzialna jest agencja PZL. Reżyserią spotu zajął się Antoni Nykowski, film powstał w domu produkcyjnym Film Republic, a za postprodukcję odpowiedzialne były studia: dźwiękowe Juice oraz postprodukcyjne Televisor.

Po stronie banku, pod kierownictwem Magdaleny Lewickiej, nad kampanią pracował zespół marketingowy: Anna Jaworska-Winiarz, Magdalena Pawłowska, Marek Jaworski oraz Katarzyna Brylska.

Źródło: Alior Bank