Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem nowa odsłona kampanii ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski rozpoczął jesienną odsłonę kampanii reklamowej promującej pożyczkę gotówkową. Klienci posiadający zobowiązania kredytowe w różnych bankach mogą teraz połączyć je w jedną ratę. Dzięki temu mogą uporządkować swoje finanse i spłacać ją po swojemu. Dodatkowo, w ramach specjalnej promocji, każdy klient, który przeniesie zobowiązania z innych banków może odebrać nawet 200 zł zwrotu pierwszej raty.


Posiadanie kilku, nawet niewielkich zobowiązań kredytowych, np. pożyczki gotówkowej czy limitu zadłużenia w różnych bankach powoduje, że musimy pamiętać o posiadaniu odpowiednich środków na koncie i różnych terminach płatności wielu rat. Spłata kilku zobowiązań może być znacznie bardziej komfortowa i mniej angażująca jeśli połączymy swoje raty w jedną, najlepiej taką którą można spłacać po swojemu powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.


ING Bank Śląski proponuje zastąpienie kilku pożyczek lub innych zobowiązań jedną ratą, którą klient może spłacać na własnych zasadach: raz mniej, raz więcej. Jednocześnie bank nie pobierze prowizji za udzielenie pożyczki, jeśli co najmniej 50% wnioskowanej kwoty (nie mniej niż 4 tys. zł), zostanie przeznaczone na konsolidację zobowiązań kredytowych z innych banków. Dodatkowo, w ramach specjalnej promocji trwającej do 15 października br., klienci, którzy przeniosą zobowiązania z innych banków mogą otrzymać nawet do 200 zł zwrotu pierwszej raty pożyczki.

 

Z promocji może skorzystać każdy klient, który spełni łącznie poniższe warunki:

Bank nawiązuje w komunikacji do wiosennej kampanii pożyczki, w której zachęcał do pożyczania w taki sposób, aby na tym zyskać. Jesienna odsłona kampanii kierowana jest do innej grupy docelowej osób, które już skorzystały z pożyczki lub mają inne zobowiązania kredytowe. Adam Woronowicz, który ponownie wcieli się w rolę bohatera kampanii, zachęca wszystkich, którzy mają już inne raty na głowie, do połączenia ich w jedną i uporządkowania swoich finansów. Podsumowuje to hasło kampanii: Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem.

 

W ramach kampanii zaplanowano działania marketingowe w internecie i oddziałach banku.

 

Tytuł kampanii: Pożyczyłem, połączyłem, po swojemu spłaciłem

Start kampanii: 31 września 2015 r.

Narzędzia:

Kreacje internetowe: Agencja Kreatywna GONG