PR Forum – The ICCO Central & Eastern European Summit

Będzie to wyjątkowa okazja do spotkania z wybitnymi prelegentami, między innymi z Lou Capozzim – prezesem ICCO, Alistairem McLeishem – założycielem i prezesem Mmd Group, Pavliną Rieselovą – Prezesem APRA i partnerem zarządzającym Ewing PR, Andrew Lawrence’em – prezesem i CEO Hill&Knowlton EMEA oraz innymi ekspertami z Polski i świata.

– Mamy do czynienia z bardzo ekscytującym okresem wzrostu PR i rozwoju tej branży w regionie. Kongres będzie doskonałą okazją dla liderów PR na przedyskutowanie możliwości i wyzwań, jakie niesie ze sobą lokalny i międzynarodowy biznes – powiedział Lou Capozzi, prezes ICCO i honorowy prezes Publicis PRCC Group.

Podczas kongresu zostaną omówione między innymi następujące zagadnienia:

Jak i po co skutecznie wykorzystywać opinie społeczności w public relations? Prezentacja badania poświęconego community relations

· Wilk w owczej skórze, czy dobry wujek. CSR – dlaczego to robicie?

Ekspert – źródło wiarygodności, czy czysta komercja?

· Ambasadorowie marki – zalety i wady

Wysokie progi – lobbing w UE, czyli jak reprezentować swoje interesy na arenie międzynarodowej

Nowe horyzonty – przegląd najnowszych trendów w PR

Co słychać u kolegów – wątpliwości etyczne w PR na przykładzie różnych krajów europejskich

Uczymy się na błędach – wielkie wpadki światowego PR

Jak co roku podczas PR FORUM poznają Państwo wyniki najnowszych badań, które na zlecenie ZFPR przygotowuje MillwardBrown SMG/KRC, a które dotyczyć będą Community Relations i stosowania tego ciekawego narzędzia PR w Polsce. Do dyskusji o współpracy z celebrieties jako ambasadorami marek zaprosiliśmy polskie gwiazdy: Michała Wiśniewskiego, Joannę Koroniewską i Michała Figurskiego.

– Propozycja ICCO, aby razem z ZFPR przygotować PR FORUM jako międzynarodowy kongres dla krajów Europy Środkowej i Wschodniej, to dowód uznania dla dynamicznie rozwijającego się rynku PR w Polsce. Wspólna praca obu organizacji nad kongresem z pewnością zaowocuje najciekawszym wydarzeniem w branży PR w całym regionie – powiedział Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Związku Firm Public Relations.

Spotkania zaplanowane zostały tak, by uczestnikom PR FORUM umożliwić nie tylko wysłuchanie wystąpień zaproszonych gości, ale też udział w dyskusji. Wieczorem pierwszego dnia kongresu odbędzie się gala wręczenia nagród w konkursie Złote Spinacze 2007 na najlepsze kampanie PR realizowane w Polsce. Będzie to okazja do poznania ciekawych projektów i ich autorów, a także możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Więcej informacji o kongresie, pełen program i lista prelegentów dostępne są na stronie internetowej www.prforum.pl.

Patronat medialny nad kongresem objęło: Radio Zet, Puls Biznesu, Forbes, Brief, MediaRun i internetPR. Sponsorami są: Press-service i NewsLine.pl.