PR Kwadrat dla PIA

Zakres współpracy obejmuje głównie media relations. Działania zostaną ukierunkowane na dwa obszary informacyjne. Z jednej strony, biznesowy i marketingowy, poświęcony aktualnym wydarzeniom i kampaniom reklamowym współrealizowanym przez Polonia Indoor Advertising. Z drugiej, komunikaty o charakterze edukacyjnym, które pozwolą lepiej zrozumieć istotę reklamy indoor.

Jeszcze 10 lat temu wielu było takich, którzy powątpiewali w reklamę zewnętrzną. Ale im więcej informacji pojawiało się na ten temat w mediach, tym bardziej firmy przekonywały się, że reklamy na billboardach są potrzebne. Dzisiaj mamy podobną sytuację w przypadku reklamy wewnętrznej. Mało kto potrafi rozróżnić istotę reklamy indoor od outdoor. Tymczasem przepełniony reklamami rynek powoduje, że szuka się nowych, skuteczniejszych kanałów dotarcia do konsumentów. Razem z Agencją PR Kwadrat, która dysponuje sporym doświadczeniem przy tematach wymagających także działań edukacyjnych, będziemy wskazywać właśnie takie kanały – mówi Andrej Modic, prezes Polonia Indoor Advertising.

Chcemy być blisko nowych, dynamicznie rozwijających się rynków. Segment reklamy indoor z pewnością do takich należy, choć wciąż wiele osób ma niewielką wiedzę na jego temat. Naszym zadaniem jednak jest systematyczne przekazywanie aktualnych informacji i edukacja z zakresu reklamy wewnętrznej – dodaje Jola Chodkowska, prezes PR Kwadrat.